آمریکا به جنگ های طولانی برای توجیه هزینه های بالای نظامی خود نیاز دارد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: معاون رئیس دومای روسیه با تاکید بر اینکه آمریکا در جریان بحران اوکراین روسیه را تحریک می کند گفت که این کشور به یک ویتنام و افغانستان جدید و جنگ های طولانی نیاز دارد تا هزینه های بالای نظامی خود را توجیه کند.

آمریکا به جنگ های طولانی برای توجیه هزینه های بالای نظامی خود نیاز دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر ژیرینوفسکی دبیر کل حزب لیبرال دموکرات روسیه و معاون رئیس مجلس دومای روسیه در گفتگو با نشریه بیلد آلمان در پاسخ به این پرسش که چه کسی در هرج و مرج و بحران اوکراین مسئول است گفت: در 23 سال اخیر در اوکراین تبلیغات وحشتناک با احساسات ضد روسی در پیش گرفته می شد. در این کشور یک نسل جدید انسان های جوان با افکار گیج و منگ که از روس ها و روسیه نفرت دارند بزرگ شده اند. مدارس روسی بسته شده اند و برای روس ها سخن گفتن به زبان روسی ممنوع اعلام شده است. نیروهای طرفدار غرب در اوکراین به قدرت رسیدند. آن ها به یک دولت نازی که مخالف روسیه است نیازدارند. برای چنین دولتی اینکه مردم اوکراین زبان روسی و فرهنگ روس را فراموش کنند اجباری است. این یک مبارزه علیه هر چیزی که روسی است می باشد.

این سیاستمدار بلند پایه روسی در ادامه گفتگو با این نشریه آلمانی شرح داد که آمریکایی ها ما را تحریک کرده ودر روسیه یک دشمن جدید را جستجو می کنند. آن ها از این امر سود می برند. ایالات متحده به یک ویتنام جدید، افغانستان جدید نیاز دارد تا هزینه های بالای نظامی خود را توجیه کند.

وی افزود: آمریکا به یک جنگ طولانی مدت نیاز دارد. پس باید یک حالت هرج و مرج وجود داشته باشد به این ترتیب هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد و البته این بحران (اوکراین) چند سال به طول می انجامد.

این سیاستمدار بلند پایه روسی که در لیست تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو واقع شده است در این باره گفت: من این تحریم ها را احساس نمی کنم و آرزو دارم که همواره روی لیستی که سفر من به اروپا را منع می کند باقی بمانم. من قصد ندارم به هیچ کجای دنیا مهاجرت کنم و جای من اینجا در مسکو و در روسیه است. من پول و دارایی در خارج ندارم. من هیچ نگرانی در این باره ندارم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آینده اوکراین چگونه به نظر می رسد گفت: اوکراین به عنوان یک دولت در شکل فعلی آن هیچ آینده ای ندارد. اگر روند تجزیه و فروپاشی اوکراین با این سرعت ادامه یابد اوکراین تا سال 2019 به عنوان یک دولت مستقل مطرح نخواهد بود. سیاست های ضد روسی آشکار سازمان های اوکراینی در بیست سال اخیر به یک نارضایتی روزافزون جمعیت روس مناطق شرق و جنوب اوکراین منجر شده است. کی یف یک بحران وحشتناک را تجربه می کند که به دست خودش ایجاد شده است. فریادها از لهستان،رومانی و مجارستان که ادعاهای تاریخی روی این مناطق دارند همواره بلند تر می شود. در پنج سال آینده اوکراین از شش تا هفت منطقه مرکزی با ده تا دوارده میلیون نفر جمعیت تشکیل خواهد شد. این یک پیش بینی خوش بینانه است.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت روسیه چگونه خواهد بود گفت که نزد ما همه چیز خوب خواهد بود.

ع

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44272

به "آمریکا به جنگ های طولانی برای توجیه هزینه های بالای نظامی خود نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به جنگ های طولانی برای توجیه هزینه های بالای نظامی خود نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید