ابراهیمی: ادعای برایان هوک در خصوص عدم تحریم غذا و دارو دروغ آشکار است

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به گفته نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مورد عدم تحریم دارو و غذا گفت: تحریم مبادلات پولی به این معناست که عملا اجازه صادر یا واردکردن نهاده های دامی و دارو را نداریم.

ابراهیمی: ادعای برایان هوک در خصوص عدم تحریم غذا و دارو دروغ آشکار است

علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به گفته برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: البته آقای ترامپ و پمپئو هم بارها اشاره نموده اند که غذا و دارو را تحریم ننموده ایم اما نکته اینجاست که وقتی آنها اجازه مبادلات پولی را به ما نمی دهند، عملا اجازه صادر یا واردکردن نهاده های دامی و دارو را نداریم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه نمود: می توان گفت تحریم های اعمال شده برخلاف آنچه که آمریکا می گوید خطاب به دولت ایران نیست. اصل فشار تحریم ها را مردم تحمل می نمایند. این موضع جدید آقای هوک هم کاملا یک دروغ آشکار است که البته برای تشویش اذهان و افکار عمومی است.

نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به اهداف آمریکا از تحریم اقتصادی اظهار کرد: همه می دانند که وقتی آمریکا برای کشوری محدودیت هایی اعمال می نمایند، چرخ اقتصاد آن کشور را دچار مشکل می نماید. مردم عادی نیز از ارکان جدی این چرخ هستد. با این اوصاف می توان گفت که این اظهار نظر در مورد عدم تحریم مواد غذایی و دارویی در زمره سایر اظهار نظرهای دروغ سردمداران آمریکا است.

وی در انتها ادعای عدم تحریم غذا و دارو را غیرقابل باور دانست و گفت: وقتی ما اجازه تبادل اقتصادی نداریم، چطور باید دارو یا غذا وارد کنیم؟ از نظر بنده ادعای آقای هوک کذب محض است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34314

به "ابراهیمی: ادعای برایان هوک در خصوص عدم تحریم غذا و دارو دروغ آشکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: ادعای برایان هوک در خصوص عدم تحریم غذا و دارو دروغ آشکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید