امامی به مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی دنیا رسید

به گزارش مجله سرگرمی، امامی اولین مدال آوری کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت و پیروز شد اولین مدال خود در رقابت های قهرمانی دنیا را از آن خود کند.

امامی به مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی دنیا رسید

نماینده وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران به مدال برنز دنیا دست یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در قزاقستان، یونس امامی در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم برابر حریف انگلیسی به روی تشک رفت و در حالیکه 8 بر صفر پیش بود در مدت زمان یک دقیقه و 13 ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

امامی اولین مدال آوری کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت و پیروز شد اولین مدال خود در رقابت های قهرمانی دنیا را از آن خود کند.

امامی پیش از این در مبارزه نخست مقابل اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در خاتمه با نتیجه 11 بر یک به فزونی رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و با نتیجه 6 بر صفر به فزونی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر کوجیرو شیگ دارنده مدال برنز جوانان آسیا 2018 از ژاپن به روی تشک رفت و در خاتمه در همان تایم نخست و با نتیجه قاطع 11 بر صفر به فزونی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 6 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم دیگر نماینده ایران است که برای کسب مدال طلای دنیا تا دقایقی دیگر برابر جی دن کاکس آمریکایی و نفر نخست دنیا در سال گذشته به میدان می رود.

نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 6 باخت و از رسیدن به فینال بازماند

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46565

به "امامی به مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی به مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید