ایکیا به دنبال اثاثیه رباتیک

به گزارش مجله سرگرمی، یک شرکت سوئدی در نظر دارد تا با ساخت اثاثیه رباتیک مقرون به صرفه، صنعت چیدمان داخلی آپارتمان های کوچک را متحول کند.

ایکیا به دنبال اثاثیه رباتیک

امروزه خواه به دلیل رشد جمعیت یا قیمت بالای مسکن، اغلب خانه ها در متراژهای پایین ساخته می شوند و این مسئله صاحب خانه را با چالشی برای جا دادن اسباب و اثاثیه خود در فضای کوچک موجود، روبرو می نماید.

شرکت سوئدی ایکیا (IKEA) با ارائه طرح ساخت اثاثیه رباتیک راهکاری برای مشکل جا دادن اسباب اثاثیه در خانه های کوچک امروزی یافته است.

این اثاثیه های موتوریزه می توانند متناسب با احتیاج صاحب خانه محل قرارگیری یا حالت خود را تغییر دهند. این بدان معناست که در طول روز که دیگر به تخت احتیاجی ندارید، تخت رباتیکتان متناسب با احتیاج شما به مبل یا میز کار تبدیل شده و آخر شب بار دیگر به شکل تخت در می آید.

بنابر اطلاع رسانی های IKEA این شرکت با استارتاپ آمریکایی Ori در ساخت ربات روگنان (Rognan) همکاری خواهد نمود.

مفهوم اثاثیه رباتیک به خودی خود چیز جدیدی نیست و قبلاً نیز مشابه این محصول ساخته شده بود.

انتظار می رود این سبک از محصولات قیمت بالایی داشته باشند، اما ازآنجایی که IKEA به عنوان سازنده اسباب و اثاثیه برای توده های مردم از هر قشری شناخته می گردد، بنابراین انتظار می رود تا این محصول جدید در قیمت مناسب تری عرضه گردد.

جزئیات زیادی در این باره در دست نیست، اما پیش بینی می گردد کمپانی سازنده تابستان آینده اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26376

به "ایکیا به دنبال اثاثیه رباتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکیا به دنبال اثاثیه رباتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید