باتیستوتا: زندگی آرام فلورانس را به شلوغی مادرید ترجیح دادم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- گابریل باتیستوتا اسطوره آرژانتینی سال های گذشته باشگاه فیورنتینا ایتالیا از دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید و آ.ث میلان پرده برداشت.

باتیستوتا: زندگی آرام فلورانس را به شلوغی مادرید ترجیح دادم

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا نوشت: باتیستوتا به اعتقاد طیف وسیعی از فوتبال دوستان یکی از بزرگ ترین گلزنان تاریخ فوتبال محسوب می گردد، اما لیگ و جام حذفی ایتالیا را تنها یک بار فتح نموده است.

وی پس از گذشت سال ها در مصاحبه ای اذعان داشت که زندگی آرام در فلورانس را به هرج و مرج و شلوغی مادرید و میلان ترجیح داده است.

اسطوره 50 ساله آرژانتینی، گفت: زمانی که در فیورنتینا بودم باشگاه هایی مثل رئال، منچستریونایتد و میلان خواستار جذبم بودند، اما انتخاب من زندگی بی دغدغه در فلورانس بود.

وی ادامه داد: در دوران فوتبالیم تقریبا هیچ افتخاری به دست نیاوردم، اما خودم را برنده می دانم. همیشه مطمئن بودم فیورنتینا با تیم های بزرگ رقابت می نماید.

باتیستوتا اضافه کرد: اگر به رئال مادرید می رفتم بی شک جام های زیادی می بردم و بیش از 200 گل می زدم، اما حتم دارم در آنجا خسته می شدم که همین داستان در خصوص میلان هم صدق می نماید. هیچگاه دوست نداشتم رهبر تیم باشم، چرا که به عنوان یک رهبر شما نه تنها بیشترین مسئولیت را در قِبال پیروزی ها بر دوش دارید بلکه تمامی باخت ها هم به نام شما است.

ورزشی**3991**3783**

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13830

به "باتیستوتا: زندگی آرام فلورانس را به شلوغی مادرید ترجیح دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتیستوتا: زندگی آرام فلورانس را به شلوغی مادرید ترجیح دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید