برانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم، گلزن دربی را خوب می شناسم

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که گلزن دربی 90 تهران را به خوبی می شناسد و از این مهاجم به عنوان یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون یاد کرد.

برانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم، گلزن دربی را خوب می شناسم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس با گابریل کالدرون دربی 90 را برد آن هم در شرایطی که یک بازیکن جوان در اولین تجربه دربی اش پیروز شد تک گل مسابقه را به ثمر برساند. تقریباً مشابه همین اتفاق هم در اولین دربی پرسپولیس با برانکو رخ داد و علی علیپور جوان در اولین بازی خود پیروز شد تک گل بازی را به ثمر برساند.

برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی عجیب از باشگاه الاهلی عربستان این روز ها به استراحت می پردازد درباره دربی 90 و رجحان تیم سابقش در این مسابقه به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: فرصت تماشای دربی را پیدا نکردم، اما وقتی نتیجه را شنیدم، شاد شدم. پیروزی در دربی برای هواداران خیلی شیرین است و به خاطر همین مسئله من هم شادم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا گلزن دربی را می شناسید؟، گفت: بله، مهدی عبدی را از زمانی که در تیم جوانان پرسپولیس بود زیر نظر داشتم. او بازیکن جوان و آینده داری است که گلزنی را خیلی خوب بلد است. عبدی می تواند یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به این مسئله که دربی 90 کیفیت پایینی داشت، اما یک گل همه چیز را تغییر داد، یادآور شد: اصولاً دربی ها به همین شکل است و یک گل می تواند همه چیز را تغییر دهد.

+

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46652

به "برانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم، گلزن دربی را خوب می شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: دربی را ندیدم اما برای هواداران پرسپولیس خوشحالم، گلزن دربی را خوب می شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید