برنده سه مدال نقره پاراآسیایی: استفاده از صفحات غیراستاندارد مدال طلا را از من گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، شطرنج باز خراسانی گفت: مجبور بودیم در بازیهای پاراآسیایی با صفحه های غیر استاندارد بازی کنیم و به همین خاطر مدال طلا را از دست دادم.

برنده سه مدال نقره پاراآسیایی: استفاده از صفحات غیراستاندارد مدال طلا را از من گرفت

ملیحه صفایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران- منطقه خراسان در مورد رقابت های پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار کرد: مسابقات پاراآسیایی در رشته شطرنج بانوان در دو جدول b1 و b2،b3 برگزار می شد که من در جدولb1 بازی کردم. دختران آسیایی، مخصوصاً کشورهای میانمار، ویتنام و اندونزی بسیار قوی و خوب بودند و اصلا فکرش را نمی کردیم این قدر خوب باشند.

وی ادامه داد: بدشانسی بزرگ ما در این رقابت ها، بازی با صفحه های غیر استاندارد بود و این برای جدولb1 بسیار مشکل بود. تا توانستم خودم را به صفحه مهره های جدید عادت بدهم دیگر مدال طلا را از دست دادم اما به هر حال توانستم در سایر بازی ها با قدرت ظاهر شوم و سه مدال نقره کسب کنم.

صفایی مطرح کرد: پاداش کمیته المپیک به من پرداخت شده و وعده های وزارت ورزش و جوانان در مورد پاداش به ما نیز قاعدتاً باید عملی گردد. پاداش قبلی ام نیز در مورد مدال جهانی ام بوده که آن را دریافت نموده ام.

این شطرنج باز خراسانی بیان نمود: اکنون دوباره داریم برای مسابقات جهانی مسکو می جنگیم و باید حمایت شویم، یعنی اگر قرار باشد همینطور رها شویم، دوباره این موضوع تکرار می گردد که من از مسابقات جهانی آنتالیا برگشتم و به دلیل این که حمایتی از جانب مسئولین نشد افت شدید داشتم. ورزش قهرمانی ملی بسیار پرهزینه است و امیدوارم که مسئولین حمایت لازم را از ما داشته باشند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63100

به "برنده سه مدال نقره پاراآسیایی: استفاده از صفحات غیراستاندارد مدال طلا را از من گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده سه مدال نقره پاراآسیایی: استفاده از صفحات غیراستاندارد مدال طلا را از من گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید