بهترین سرزمین های بهشتی جهان برای زندگی

به گزارش مجله سرگرمی، وبسایت بدونیم - مریم اسدی: در گوشه و کنار جهان سرزمین هایی وجود دارد که ساکنان آن حتی فکر بیرون رفتن از آنجا را هم نخواهند کرد. شاید شما هم دوست داشته باشید به بازدید این مکان های زیبا با مناظر باور نکردنی بروید یا حتی آنجا زندگی کنید. پس چمدان تان را ببندید و بهشت را در همین جهان با چشمان خود ببینید.

بهترین سرزمین های بهشتی جهان برای زندگی

آواروآ، جزیره کوک

در 2000 کیلومتری شمال شرقی نیوزیلند قرار گرفته است. زیبایی سواحل آواروآ کمتر از مالدیو یا سیشل نیست. اجاره آپارتمان در این مکان 130 دلار در ماه است. توریست های کمی به این جزیره می آیند. تعداد بازدیدنمایندگان این جزیره 100000 در سال است در حالیکه بازدیدهای هاوایی 8 میلیون تخمین زده شده است. پس ترافیک و شلوغی نمی تواند مانع لذت بردن از زیبایی این جزیره منحصر به فرد گردد. نکته جالبی که در این جزیره هست این است که خارجی ها نمی توانند ملک خریداری نمایند تنها می توانند اجاره نمایند.

کسکی کروملو، جهوری چک

شهری افسانه ای واقع در منطقه بوهمیا در جمهوری چک. این منطقه شبیه به قلعه ای در قرون وسطا می باشد و تمام خیابان های آن سنگفرش هستند. هر ساله در این منطقه فستیوال رز برگزار می گردد. هزینه شام برای دو نفر 20 دلار و هزینه اجاره آپارتمان ماهیانه 400 دلار است. تنها چالشی که برای رفتن به این شهر با آن رو به رو می شوید یاد دریافت زبان چک است.

جزیره Koh Thonsáy (کوه دونسای)، کامبوج

این جزیره کوچک در جنوب کامبوج بهشت جنگل ها و سواحل زیباست. در این جزیره تنها چند خانواده ماهیگیر زندگی می نمایند. بنابراین می توان با هزینه بسیار پایین یک استراحتگاه خوب پیدا کرد. می توانید در سواحل این جزیره استراحت کنید و در غارهای جنگل گشت و گذار کنید. ماهیگیران این جزیره تنها با 5 دلار یک خرچنگ خوشمزه برای تان درست می نمایند. بقیه غذاهای دریایی بیشتر 1 یا دلار نیستند.

گوآناخوآتو، مکزیک

این مکان در قلب مکزیک قرار گرفته است و سرچشمه فرهنگ است. در این شهر می توان با ماهیانه 150 الی 200 دلار یک آپارتمان خوب اجاره کرد. نوشیدنی ها کمتر از 1 دلار هستند و بلیط سینما 3 دلار. این مکان خانه فستیوال سروانتینو می باشد.

جزایر مروارید، پاناما

این مجمع الجزایر شگفت انگیز در 30 کیلومتری غرب سرزمین پاناما قرار گرفته است. در زمان گذشته مرواریدهای زیادی از این جزیره استخراج شده است و دزدان دریایی از این جزیره به عنوان مخفیگاه خود استفاده می کردند. اکنون بومیان این منطقه آن را تبدیل به استراحتگاهی عالی نموده اند. اجاره خانه در این جزیره ماهیانه 300 دلار است. جزایر صدف برای کسانی که تصمیم دارند برای مدتی از جهان دور باشند بسیار مناسب است.

ساحل آگوندا، گوآ، هندوستان

در ساحل جنوبی گوآ می توانید سوار بر فیل ساحل را بپیمایید. یک بطری نوشیدنی 50 سنت، کوتاهی مو 60 و اجاره کلبه در ماه 120 دلار است. آن جا پر از معابد و مکان های زیبا برای تمرین یوگاست. ساحل آگوندا بسیار خلوت است و ساکنانش با توریست ها هیچ مسئله ای ندارند.

ولیکوتارنوو، بلغارستان

این مکان کوچک در دره ای در شمال بلغارستان واقع شده است و یکی از مقبول ترین مکان ها در ساحل دریای سیاه بلغارستان است و ریویرا نامیده می گردد. زیبایی این مکان به زیبایی فرانسه است. یک بطری نوشیدنی 80 سنت، هزینه یک آپارتمان ماهیانه 200 دلار است. جمعیت این منطقه 200 هزار نفر است.

Hồ Cốc (هاولور)، ویتنام

ساحل جنوب شرقی ویتنام 11000 هکتار جنگل دارد و با صخره های مرجانی بزرگ بهترین مکان در آسیا برای غواصی است. حتی آخر هفته ها هم توریست ها به این منطقه هجوم می آورند. می توان با 150 الی 200 دلار در ماه در این منطقه مکانی اجاره کرد.

ساحل کسامیل، آلبانی

نقطه جنوبی آلبانی مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال سکوت و آرامش هستند. این مکان دارای آب و هوای مدیترانه ای، غذاهای بومی، پارک ملی، نارنگی و 30 نوع ماهی است. زندگی در این منطقه ارزان تر از یونان یا ایتالیاست. نوشیدنی ها 90 سنت، یک وعده غذا 6 دلار و هزینه اجاره آپارتمان 100 الی 120 دلار در ماه است.

لاس ترانکاس، شیلی

در لاس ترانکاس یکی از خارق العاده ترین مکان های کوهستانی را در تمام آمریکای جنوبی می یابید. می توانید در تمام سال در این منطقه به اسکی بپردازید و هزینه اقامت در ماه 300 دلار است. توریست های ثروتمند خودشان در دامنه کوه اقامت می گزینند اما بومیان و توریست های باتجربه ترجیح می دهند که در حومه شهر زندگی نمایند. نکته منفی این منطقه این است که زمستان هرگز مجال به فصل های دیگر نمی دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: برترین ها
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34884

به "بهترین سرزمین های بهشتی جهان برای زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سرزمین های بهشتی جهان برای زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید