بهترین هاستل های استانبول

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین هاستل های استانبول :

بسیاری از افرادی که به استانبول میروند ترجیح می دهند به جای اینکه به هتل های این شهر بروند به بهترین هاستل های استانبول بروند و هزینه زیادی را برای هتل صرف نکنند. پیش از اینکه بهترین هاستل های استانبول را معرفی کنیم باید بدانید هاستل به چه مکانی گفته می گردد و بعد از آن بهترین هاستل های استانبول را برای اقامت خود مشخص کنید.

بهترین هاستل های استانبول

شما باید بدانید هاستل به مکانی گفته می شود که محل خوابی می باشد که نسبت به مکان های دیگر ارزان قیمت تر است. در بهترین هاستل های استانبول که معرفی خواهیم کرد چند تخت خواب قرار می گیرد که به گردشگران این اتاق ها را اجاره می دهند و افرادی که در این اتاق قرار دارند به طور شریکی از امکانات این اتاق استفاده می نمایند. بیشتر اتاق هایی که در بهترین هاستل های استانبول وجود دارد دو تا هشت تخته می باشد.

یکی از نکات جالبی که در این مکان ها وجود دارد این است که شما می توانید با افرادی آشنا شوید که فرهنگ و آداب گوناگونی دارند. مزایای اقامت در هاستل ها بسیار زیاد می باشد و البته معایبی هم دارد که شما به راحتی با مزایا و معایب آن در ادامه مبحث آشنا می شوید. در ادامه بعضی از بهترین هاستل های استانبول را که شما می توانید در آنجا اقامت داشته باشید را بیان می کنیم.

معرفی بهترین هاستل های استانبول :

همانطوری که بیان کردیم در استانبول برای اقامت هاستل هایی وجود دارد که افراد بسیاری این مکان را برای اقامت خود انتخاب می نمایند. برای اینکه انتخاب بهتری در بین هاستل ها داشته باشید بعضی از بهترین هاستل های استانبول را معرفی می کنیم.

1. هاستل چیرز :

یکی از بهترین هاستل های استانبول هاستل چیرز است که رضایت افراد بسیاری را به دست آورده است. بسیاری از گردشگرانی که به این هاستل می روند امتیاز بالایی به این هاستل داده اند و به همین دلیل یکی از پرامتیازترین هاستل های استانبول به شمار می رود. این هاستل بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد و فقط 9 اتاق در این هاستل وجود دارد ولی هر 9 اتاق بسیار متنوع و جذاب می باشند.

همه افراد با سلیقه های متنوع می توانند یکی از این اتاق ها را برای اقامت خود انتخاب نمایند. از جمله اتاق های پرطرفدار این هاستل می توان اتاق ده نفره مختلط آن را بدانیم. همچنین اتاق های دیگری که در این هاستل وجود دارد 4 تخته، اتاق دو تخته لوکس، 4 تخته بانوان، اتاق دو تخته فوق لوکس، اتاق 3 تخته، اتاق تک تخته لوکس و … می باشد. شما می توانید هریک از اتاق هایی را که بیشتر به سلیقه تان نزدیک است را انتخاب کنید.

بنا به نوع اتاقی که انتخاب می نماید هزینه شما هم متفاوت می باشد. اگر نگران امکانات هاستل ها هستید که مانند هتل ها امکانات ندارند باید بدانید که در این هاستل وای فای پر سرعت رایگان، پارکینگ، با؛ سرویس فرودگاهی، اتاق خانواده، صبحانه و … وجود دارد که همین امر موجب می شود این هاستل از جمله بهترین هاستل های استانبول به شمار رود و افراد بسیاری به این هاستل بروند.

2. هاستل بیگ اپل :

در این چند سال اخیر که تعداد گردشگران به استانبول بیشتر شده است هواداران این هاستل هم روز به روز افزایش پیدا نموده است. یکی از دلایلی که باعث شده این هاستل طرفدارن مخصوص به خود را داشته باشد این است که در آن غذاهای معروف محلی استانبول سرو می شود و افرادی که غذاهای محلی این شهر را دوست دارند به این هاستل را از جمله بهترین هاستل های استانبول می دانند.

همچنین از دیگر امکانات این هاستل این است که وای فای رایگان برای هر اتاقی به صورت مجزا، سیستم تهویه مطبوع بسیار عالی، سیستم گرمایش و آب گرم و … دارد. از دیگر امتیازات این هاستل نزدیک بودن آن به اماکن تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، باسیلیکا سیسترن و مسجد آبی می باشد.

اگر شما مایل باشید می توانید اتاق های خصوصی این هاستل را رزرو کنید که در این اتاق ها حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون ال ای دی و دی وی دی، کابینت و … وجود دارد. اگر می خواهید سفری مالی داشته باشید و بیشتر هزینه های خود را برای خرید کردن و تماشای شهر بگذرانید انتخاب کردن این هاستل گزینه ای مناسب می باشد تا هزینه زیادی را برای اقامت خود صرف نکنید.

بیشتر کسانی که مایل هستند به مکانی مانند هتل بروند ولی هزینه زیادی را نمی خواهند صرف نمایند ترجیح می دهند به بهترین هاستل های استانبول بروند. و این هاستل را به عنوان بهترین هاستل های استانبول انتخاب می نمایند. در این هاستل شما می توانید صبحانه خود را تراس سرو کنید و تراس دقیقا مقابل دریای مرمره وجود دارد و شما از نوشیدن نوشیدنی های لذیذ و صبحانه خود در این مکان بسیار لذت خواهید برد.

شما می توانید لباس های کثیف خود به خشکشویی هاستل ارائه دهید و هزینه آن چندان زیاد نمی باشد، رایانه هایی که در هاستل وجود دارد مورد استفاده هستند و می توانید به وسیله آنها به اینترنت متصل شوید و برنامه های مورد نظر خود را به وسیله اینترنت دنبال کنید. همچنین فاصله بازار بزرگ و میدان تکسیم با یان هاستل فقط ده دقیقه می باشد و فرودگاه آتاتورک هم در 18 کیلومتری آن واقع شده است.

3. هاستل هانچی :

یکی دیگر از بهترین هاستل های استانبول هاستل هانچی می باشد که این هاستل دقیقا در قلب شهر استانبول قرار گرفته است، و به همین دلیل است که دسترسی افراد به جاذبه های گردشگری شهر استانبول و رستوران های معروف این شهر از این هاستل بسیار آسان می باشد.

در هاستل هانچی 5 اتاق متنوع وجود دارد که از جمله این اتاق ها اتاق دو تخته لوکس، اتاق دو تخته، اتاق 6 تخته، اتاق 6 تخته مخصوص بانوان و اتاق 4 نفره می باشد. هریک از این اتاق ها مزیت خود را دارن که اتاق های دیگر دارای این مزیت های نمی باشند. یکی از زیباترین ویژگی هایی که این اتاق ها دارد این است که شما می توانید از پنجره آن شهر استانبول و در بعضی دیگر از پنجره ها باغ های بسیار سرسبز را به خوبی تماشا کنید.

جالب است که در لابی این هاستل بازی های دارت و فوتبال دستی وجود دارد که اگر شما بخواهید می توانید از آنها بهره ببرید و سرگرم شوید. از جمله دیگر امکاناتی که در این هاستل وجود دارد وای فای رایگان، سالن های مخصوص بزرگسالان، باغ سرسبز و زیبا، رستوران، صبحانه و … می باشد. باید بدانید که این هاستل از جمله بهترین هاستل های استانبول به شمار می رود که افراد بسیاری این هاستل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

اگر شما از جمله افرادی می باشید که چندان اهل تجملات و لوکس بودن نیستید، انتخاب این هاستل ها برای اقامت در شهر استانبول بسیار از نظر مالی به صرفه می باشد. شما اگر در این هاستل ها اقامت داشته باشید هزینه کمتری را برای اقامت خود پرداخت می کنید و می توانید خرید بیشتر و همچنین تفریحات بیشتری را انجام دهید. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم یکی از بهترین هاستل های استانبول را برای اقامت خود انتخاب کنید از گشت و گذار در شهر استانبول نهایت لذت را ببرید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دلتابان
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33968

به "بهترین هاستل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هاستل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید