بگوویچ: با جذب بازیکن خارجی تیم قوی تری می شویم، اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید که اگر تیمش بازیکن خارجی جذب کند، نسبت به فصل گذشته تیم قوی تر خواهند شد.

بگوویچ: با جذب بازیکن خارجی تیم قوی تری می شویم، اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت گل گهر در خصوص جذب بازیکن و زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: قرار است از 25 خردادماه استارت بزنیم، من در حال حاضر در کرواسی هستم و با چند روز تاخیر به ایران می آیم که البته این موضوع آسیبی به روند آماده سازی تیم نمی زند. قبل از ترک ایران لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه دادم و مدیرعامل هم کوشش می نماید تا مسائل مربوط به جذب بازیکن را به خوبی جلو ببرد.

بگوویچ در رابطه با اینکه گل گهر با چه هدفی لیگ سال جاری را آغاز خواهد نمود، گفت: از حالا نمی توانم در خصوص این موضوع اظهارنظر روشنی داشته باشم. هدف کلی ما بستن یک تیم شایسته است تا بتوانیم در لیگ سال جاری نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را شاد کنیم. احتیاج به بستن یک تیم خوب داریم و اگر شرایط باشگاه اجازه بدهد، بازیکن خارجی هم جذب می کنیم چون با جذب بازیکن خارجی قوی تر می شویم. حالا باید دید باشگاه چنین شرایطی خواهد داشت یا خیر ولی کوشش ما این است که تیم خوبی را تشکیل بدهیم.

سرمربی کروات گل گهر در خصوص وضعیت مبهم برانکو ایوانکوویچ برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس و حرف وحدیث های مطرح شده درباره توافق یا عدم توافق با این مربی بیان کرد: برانکو 4 سال فوق العاده را در پرسپولیس داشت و طبیعتا بازیکنان، باشگاه و طرفداران دوست دارند این مربی بماند. هر مربی برای خودش فلسفه کاری دارد و بر اساس شرایط تصمیم می گیرد. من نمی دانم برانکو چه کار خواهد نمود و اطلاعی از تصمیم این مربی ندارم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28215

به "بگوویچ: با جذب بازیکن خارجی تیم قوی تری می شویم، اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: با جذب بازیکن خارجی تیم قوی تری می شویم، اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید