بیش از 300 نفر در سوانح رانندگی لرستان از بین رفتند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از 300 نفر از ابتدای سال جاری تا به امروز در سوانح رانندگی استان از بین رفتند.

بیش از 300 نفر در سوانح رانندگی لرستان از بین رفتند

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در امسال متأسفانه هم سوانح رانندگی و هم تصادفات منجر به فوت در استان افزایش پیدا کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای بهبود شرایط ایمنی استان دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور و دکتر باقری مشاور وزیر راه و شهرسازی به لرستان سفر کردند و قول های مساعدی داده شد و امیدواریم با انجام بعضی از اقداماتی که مربوط به قبل از حادثه است مثل برطرف نقاط حادثه خیز، ایمن سازی جاده ها و علائم هشداردهنده و کارهای آموزشی و تجهیز اورژانس و بیمارستان ها برای شرایط بعد از حادثه بتوانیم به کاهش این تلفات یاری کنیم.

استاندار لرستان مطرح نمود: بیش از 300 نفر از ابتدای امسال تا به امروز در سوانح رانندگی استان از بین رفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه آزادراه و راه آهن پروژه های مهم و راهبردی استان هستند، اعلام کرد: امیدواریم آزادراه خرم آباد تا بروجرد در بهار آینده توسط وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: روز گذشته در کمیسیون تلفیق نیز تأکید شد که ادامه پروژه آزادراه از بروجرد به اراک نیز در سال آینده آغاز گردد.

خادمی با بیان اینکه راه آهن خرم آباد از پروژه های راهبردی و کلیدی استان است، اضافه نمود: متأسفانه به دلیل اینکه منبعی که برای تامین اعتبار راه آهن در نظر گرفته شده بود از محل فروش فولاد بود و این منبع تامین اعتبار پروژه امسال تمام شد و به دنبال روش جدید انتفاعی کردن طرح هستیم که این مهم نیز در وزارت راه مرتفع شده است.

وی اعلام کرد: کل سهم دولت برای راه آهن پرداخت شده و قرارگاه خاتم الانبیا از محل اعتبارات خود هزینه های لازم را تامین می نماید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66005

به "بیش از 300 نفر در سوانح رانندگی لرستان از بین رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 300 نفر در سوانح رانندگی لرستان از بین رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید