تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش و واگذاری هر چه سریع تر استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر ورزش و جوانان گفت: موضع دولت صددرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است. زیرا اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال، مسکن، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار بگیرد.

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش و واگذاری هر چه سریع تر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر با تاکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت: نظر و موضع دولت صددرصد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است. زیرا اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال، مسکن، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به محض طرح شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارتخانه انجام دهیم.

سلطانی فر در خاتمه همچنین درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بارها اعلام کرده ایم صددرصد موافق خصوصی شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است و تاکید می کنم تمامی معاونین و مدیران باید هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به سرعت انجام شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23152

به "تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش و واگذاری هر چه سریع تر استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش و واگذاری هر چه سریع تر استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید