تشخیص مسائل یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین از گنجاندن آزمون های تشخیص نشانگان مسائل یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان خبرداد.

تشخیص مسائل یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می گیرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست اظهار کرد: در سال جاری 10 هزار و 107 پرونده خدمات حمایتی با مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون تومان بررسی شده است که 5 میلیارد و 900 میلیون آن توسط پزشک معتمد تأیید شده است و 4 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز تا به امروز پرداخت شده است.

وی افزود: 400 پرونده دیگر نیز در دست بررسی قرار گرفته است و 1790 پرونده دیگر نیز مراحل اداری ارسال توسط استان ها را طی می کند.

معاون وزیر با ارائه گزارشی از سفرهای استانی اظهار کرد: بازدید میدانی از فعالیت های اجرا شده یکی از اهداف سفرهای استانی می باشد که موجب ایجاد نشاط در بین معلمان و مدیران مدارس می شود.

وی افزود: بیش از 10 میلیارد تومان تعهدات سفر به 7 استان در دو ماه گذشته است که معاونت ها و دوایر مختلف سازمان باید با جدیت پیگیر اجرایی شدن این تعهدات باشند.

حسینی خواستار انجام مقدمات انجام برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای سال آینده شد و افزود: از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، آزمون های تشخیص نشانگان مسائل یادگیری نیز گنجانده خواهد شد.

وی افزود: تا انتها سال تحصیلی در هر استان یک پایگاه جامع آموزش مجازی جهت ارائه آموزش های برخط تعاملی به دانش آموزان با نیازهای ویژه راه اندازی خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137260

به "تشخیص مسائل یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص مسائل یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید