حضور فعال ایران و ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا

به گزارش مجله سرگرمی، معاون برق و انرژی وزارت نیروی کشورمان با مهر گریگوریان معاون نخست وزیر جمهوری ارمنستان و رئیس طرف ارمنی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در محل نخست وزیری دیدار و گفت وگو کرد.

حضور فعال ایران و ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا

به گزارش خبرنگاران، دراین دیدار حائری معاون وزیر نیروی کشورمان ضمن ابلاغ سلام وزیر نیرو و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور به معاون نخست وزیر جمهوری ارمنستان ، هدف از سفر خود را پیگیری و تسریع در اجرای پروژه خط سوم انتقال برق بین دو کشور بیان نمود.

مهر گریگوریان نیز در این دیدار با اشاره به تصویب موافقتنامه تعرفه ترجیحی بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ایران آن را فرصت مناسبی برای دو کشور به منظور توسعه و گسترش روابط دو جانبه و چند جانبه برشمرد.

طرفین دراین دیدار ضمن تاکید بر تسریع در اجرای خط سوم انتقال برق به ارمنستان که یکی از مهم ترین پروژه های همکاری دوجانبه و چندجانبه جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان می باشد بر اهمیت پیگیری تعاملات منطقه ای انرژی تاکید کردند.

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان طی روزهای 9 الی 11 تیرماه 1398 در تهران برگزار خواهد شد .

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29977

به "حضور فعال ایران و ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال ایران و ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید