حمله های سایبری علیه انتخابات میان دوره ای آمریکا کلید خورد

به گزارش مجله سرگرمی، برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که حملاتی سایبری و مخرب علیه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به راه افتاده که می تواند بسیار خطرناک باشد.

حمله های سایبری علیه انتخابات میان دوره ای آمریکا کلید خورد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و برنامه های مشکوک پیش از انتخابات میان دوره ای در حال افزایش است.

در شرایطی که کمتر از دو هفته تا انتخاب میان دوره ای 2018 ایالات متحده باقی مانده، نرم افزارهای مخرب در حداقل هشت ایالت آمریکا در حال افزایش است.

نمودار رشد حملات سایبری در فلوریدا

با توجه به اطلاعات جدید شرکت کومودو سایبری، هکرها از تروجان ها، برنامه های جاسوسی و برنامه های مخرب اطلاعاتی مضر مانند ابزارهای تبلیغاتی استفاده می نمایند. دروقع انواع مختلف نرم افزارهای مخرب مأموریت هایی گوناگون دارند. اما به طور کلی، نرم افزارهای مخرب طراحی شده اند تا انتخابات را مختل نموده و رأی ها را سرکوب نمایند.

کنت جیرز، پژوهشگر ارشد در کومودو سایبری و افسر اسبق ناتو در حوزه سایبری می گوید: هکرها از برنامه هایی استفاده می نمایند که فناوری را ابزار تبلیغاتی خود به عنوان بخشی از حمله دوجانبه می نمایند. آنها اطلاعات مربوط به هدف را جمع آوری می نمایند و سپس از این داده ها برای ارسال حملات فیشینگ استفاده می نمایند.

نمودار رشد حملات سایبری در نیوجرسی

از ماه ژوئیه، کومودو تروجان هایی در ایالت های آریزونا، فلوریدا، نوادا، تنسی و ویسکانسین را مشاهده نموده اند. هدف این تروجان ها این است که اطلاعات مربوط به کمپین ها و رای دهندگان را برداشت و سپس از این داده ها برای راه اندازی حملات پیگیری هدفمند استفاده نمایند.

تقریبا غیرممکن است که افزایش تروجان ها پیش از انتخاب میان دوره ای به هر یک از کاندیداهای خاص متعهد باشد. کارشناسان قضایی در دولت ایالات متحده به دنبال چندین هدف هستند. درواقع آنها ردپاهایی از کشورهای بزرگی مانند چین یا روسیه مشاهده نموده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5295

به "حمله های سایبری علیه انتخابات میان دوره ای آمریکا کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله های سایبری علیه انتخابات میان دوره ای آمریکا کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید