خبرنگاران وزیر علوم: خودباوری دانشجویان ایران در جهان سبب موفقیت می شود

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان نماینده جامعه دانشگاهی ایران هستند که با اعتماد به نفس و خودباوری در میادین بین المللی می توانند به موفقیت برسند.

خبرنگاران وزیر علوم: خودباوری دانشجویان ایران در جهان سبب موفقیت می شود

منصور غلامی امروز یکشنبه در مراسم بدرقه رسمی دانشجویان به سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا در ایتالیا افزود: آرزو داریم دانشجویان با دست پر این رقابت ها را به پایان برده و قطعاً به عنوان دانشجوی ایرانی و مسلمان می توانند به موفقیت های خوبی دست یایند.

وی گفت: همکاران ما تلاش کردند امکانات لازم را برای موفقیت دانشجویان در یونیورسیاد فراهم کنند و ما و خانواده های آنها نیز دعا می کنیم با بهترین نتایج به کشور بازگردند.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی نیز در این مراسم گفت: همه بخش های مختلف آموزش عالی برای موفقیت تیم های دانشجویان در یونیورسیاد تلاش کردند و در دولت تدبیر امید برای سومین بار این کاروان دانشجویان به یونیورسیاد اعزام می شود.

وی افزود: در دو دوره قبلی رتبه نهم و دهم دنیا را کسب کردیم و ورزشکاران دانشجو در سه سطح دانشگاهی، ملی و بین المللی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در رقابت های ملی ورزشهای دانشگاهی نگاه ما شناسایی بهترین دانشجویان برای اعزام به یونیورسیاد بود.

صدیقی با اشاره به توسعه زیر ساخت های ورزش های دانشگاهی گفت: این زیر ساخت ها الان به فضای 2 مترمربع برای هر دانشجو رسیده است. همچنین ارتقاء کیفی و کمی در دستور کار قرار گرفت تا اجرا پروژه های زود بازده از جمله ساخت چمن های مصنوعی انجام شود.

وی شرح داد: در فضای سیاسی امروز کشور و دنیا، حضور دانشجویان در رقابت های یونیورسیاد بسیار اهمیت دارد زیرا مدال آوری و فعالیت آنها در این مسابقات گویای نشاط فضای عمومی ایران از دیدگاه دنیایان است.

رئیس سازمان دانشجویان خاطرنشان ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران جوان ما با هنیت و غیرتی که در آنان سراع داریم به مصاف حریفان رفته و شاهد برافراشته شدن پرچم ایران در دنیا باشیم.

صدیقی خاطرنشان گفت: در خواست ما از کاروان ورزشی دانشجویان نظم و یکپارچگی است که از ویژگی های دانشجویان ایرانی است زیرا دانشجویان بالاترین درجات اخلاقی و علمی در هر کشوری را در اختیار دارند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دانشجویی ایران نیز در مراسم بدرقه رسمی کاروان دانشجویان به سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان گفت: اگر چه تعداد ورزشکاران کاروان دانشجویان نسبت به 2 دوره قبلی کاهش یافته اما امیدواریم با کسب مدال های خوشرنگ آنان، روحیه و شادابی را به جامعه تزریق خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا دانشجویان با تلاش بیشتر از گذشته مدال های خوشرنگی برای کشور کسب کرده و افتخار دیگری برای کشور کسب کنند.

مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا با حضور منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالحمید احمدی (معاون وزیر ورزش و جوانان) کیکاوس سعیدی (سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک) و روسای فدراسیون های اعزامی ایران در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار گشت.

کاروان اعزامی دانشجویان ایران در 4 رشته ورزشی تکواندو (پومسه و مبارزه)، تیراندازی با کمان (کامپوند) و تیراندازی (دختران و پسران) و والیبال پسران از 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا به مصاف حریفان می روند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29204

به "خبرنگاران وزیر علوم: خودباوری دانشجویان ایران در جهان سبب موفقیت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر علوم: خودباوری دانشجویان ایران در جهان سبب موفقیت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید