داور بازی یوونتوس - ناپولی تغییر کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولیت قضاوت مهمترین بازی هفته بیست وپنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا از داور فینال جام جهانی 2014 برزیل گرفته شد.

داور بازی یوونتوس - ناپولی تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت که نیکلا ریتزولی بازی حساس تیم های یوونتوس و ناپولی را در هفته بیست و پنجم سری A سوت نخواهد زد و این مسئولیت به دانیله ارساتو سپرده شده است.

ریتزولی، سرشناس ترین داور حال حاضر فوتبال ایتالیا و داور فینال جام جهانی 2014 برزیل، قرار بود بازی صدرنشین و تیم دوم جدول رده بندی سری A را سوت بزند، اما او به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به انجام این کار نیست.

تغییر داور مهمترین بازی نیم فصل دوم سری A که خیلی ها آن را در مشخص سرنوشت قهرمان این مسابقات تأثیرگذار می دانند، در حالی است که در هفته اخیر یک مسئولان شبکه مدیاست ایتالیا به نام پائولو لیگوری ادعا نموده بود، ریتزولی در تمام بازی هایی که یک طرف آن یوونتوس حضور داشته مرتکب اشتباهاتی شده که به نفع بانوی پیر بوده است.

در همین حال کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام نموده است که از لیگوری شکایت می نماید. لیگوری در یک برنامه تلویزیونی گفته بود در اینکه ریتزولی بهترین داور ایتالیاست شکی نیست، اما قضاوت او در استادیوم یوونتوس بهترین نیست و او فقط به نفع یک تیم مرتکب اشتباه می گردد.

تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی فردا (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در شرایطی به مصاف هم می فرایند که یووه با دو امتیاز کمتر نسبت به میهمانش در رده دوم جدول واقع شده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64729

به "داور بازی یوونتوس - ناپولی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی یوونتوس - ناپولی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید