درخشش قایقرانان ایران در روز نخست

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا، صبح امروز با درخشش نمایندگان کشورمان در پالمبانگ اندونزی شروع شد.

درخشش قایقرانان ایران در روز نخست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در روز اول مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان در 10 ماده دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

فاطمه کرمجانی در کانوی یکنفره 500 متر بانوان بزرگسالان با حریفانی از ویتنام، سنگاپور، کره جنوبی، قرقیزستان، هنگ کنگ و ماکائو روبه رو شد و در نهایت با زمان 2:23.29 دقیقه در رده نخست ایستاد و مستقیم راهی فینال شد.

هدیه کاظمی در کایاک یک نفره 500 متر بانوان بزرگسالان با حریفانی از چین، ازبکستان، چین تایپه، اندونزی و ویتنام رو به رو شد و با زمان 2:04.41 دقیقه در رده سوم نهاده شد و راهی فینال شد. مینا عبداللهی در کایاک یک نفره 500 متر بانوان جوانان با رقبایی از چین تایپه، قزاقستان، اندونزی، هند و سنگاپور رقابت کرد و در نهایت با زمان 2:11.63 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت. فرزین اسدی در کایاک یک نفره هزار متر مردان بزرگسالان در رقابت با ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، فیلیپین، تایلند، مالزی و کامبوج با زمان 3:56.52 دقیقه در رده اول نهاده شد و راهی فینال شد.

شاهو ناصری در کانوی یکنفره هزار متر مردان بزرگسالان با قایقرانان چین، قزاقستان، اندونزی، تایلند، سنگاپور و کامبوج رقابت کرد و با زمان 4:22.57 دقیقه سوم شد و به فینال راه یافت. کیانا کمال زاده و سارا حنیفه زاده در کایاک دونفره 500 متر بانوان بزرگسالان با حریفانی از چین، کره، ژاپن و ویتنام رقابت کردند و در نهایت با زمان 2:06.15 دقیقه پنجم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. علیرضا فرمانده در کایاک یک نفره هزار متر مردان جوانان در رقابت با نمایندگان ازبکستان، ژاپن، هند، چین تایپه و هنگ کنگ با زمان 4:08.61 دقیقه در رده اول جای گرفت و به فینال صعود کرد.

محمدنبی رضایی در کانوی یکنفره هزار متر مردان جوانان در رقابت با قایقرانان ژاپن، تاجیکستان، فیلیپین، ویتنام و سنگاپور با زمان 4:31.52 دقیقه در رده نخست نهاده شد و راهی فینال شد. امین بوداغی و علی آقامیرزایی در کایاک دونفره 1000 متر مردان بزرگسالان با حریفانی از ازبکستان، چین، سنگاپور، هند، تایلند و ماکائو رو به رو شد و در نهایت با زمان 3:34.44 دقیقه در رده دوم قرار دریافتد و راهی فینال شدند. کیا اسکندانی و علی اجاقی در کانوی دونفره هزار متر بزرگسالان در رقابت با نمایندگان ژاپن، قزاقستان، چین تایپه و تاجیکستان با زمان 4:39.19 دقیقه در رده چهارم قرار دریافتد و راهی نیمه نهایی شدند.

مسعود شاهپوری و پوریا شریفی در کایاک دونفره هزار متر جوانان با حریفانی از ژاپن، هند، قرقیزستان و ماکائو رقابت کردند و در نهایت با زمان3:52.83 دقیقه در رده دوم ایستادند و به فینال راه یافتند. در ادامه رقابت های نیمه نهایی نیز برگزار گردید و قایقرانان ایران در 2 ماده به مصاف حریفان خود رفتند. در کانوی دونفره هزار متر مردان بزرگسالان علی اجاقی و کیا اسکندانی در رقابت با حریفانی از کره و هند در رده نخست قرار دریافتد و راهی فینال شدند.

در کایاک دونفره 500 متر بانوان بزرگسالان نیزکیانا کمال زاده و سارا حنیفه زاده با رقبایی از سنگاپور، ویتنام، اندونزی و ماکائو رقابت کردند و با قرار دریافت در صندلی سوم راهی فینال شدند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49723

به "درخشش قایقرانان ایران در روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش قایقرانان ایران در روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید