در جلسه انصاری فرد و بیرانوند چه گذشت؟

به گزارش مجله سرگرمی، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس خواسته خود را در جلسه با مدیریت این باشگاه مطرح نمود.

در جلسه انصاری فرد و بیرانوند چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند در پایان تمرین عصر امروز پرسپولیس از گابریل کالدرون دلیل نیمکت نشینی اش را جویا شد و همین مسئله باعث شد بین آنها بحث بوجود بیاید. وی بعد از خط خوردن از لیست سرخپوشان برای سفر به آبادان نزد مدیرعامل باشگاه رفت.

جلسه محمدحسن انصاری فرد و بیرانوند چندان طولانی نبود و تقریبا بی نتیجه هم به پایان رسید. در این نشست بیرانوند صراحتا به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اگر واقعا کالدرون قصد استفاده از وی در ترکیب اصلی را ندارد به او رضایت نامه بدهند تا راهی یکی از تیم های خارجی خواهانش شود. انصاری فرد این دروازه بان را به آرامش دعوت کرد و به وی قول داد بعد از بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر که فردا در آبادان برگزار می شود، نشستی با کالدرون برگزار و سعی خواهد کرد مشکل بوجود آمده بین آنها را حل و فصل کند.

همچنین بیرانوند بعد از خروج از باشگاه بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند با ناراحتی سوار خودروی خود شد و محل را ترک کرد.

نکته قابل توجه اینکه بیرانوند از چند تیم آسیایی و اروپایی پیشنهاد دارد اما هیچ یک از این تیم ها حاضر نیستند مبلغ 700 هزار دلار برای رضایت نامه وی هزینه کنند. باشگاه پرسپولیس هم فقط در ازای دریافت این مبلغ حاضر به از دست دادن دروازه بان ملی پوش تیمش خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64535

به "در جلسه انصاری فرد و بیرانوند چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جلسه انصاری فرد و بیرانوند چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید