دهخدا: نجمه خدمتی کوشش کرد اما به حقش نرسید

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست کاروان ایران در یونیورسیاد ایتالیا گفت: نجمه خدمتی نماینده تیراندازی ایران زحمت خود را کشید اما به حقش که کسب مدال بود نرسید.

دهخدا: نجمه خدمتی کوشش کرد اما به حقش نرسید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و سرپرست کاروان ورزشی ایران در یونیورسیاد 2019 درباره برگزاری مسابقات تیراندازی در روز نخست سی امین دوره یونیورسیاد اظهار کرد: روز گذشته مسابقات تیراندازی در تفنگ 10 متر بانوان برگزار گردید. سطح مسابقات بالاست و قهرمانان دنیا و چندین نفر از تیراندازانی که سهمیه المپیک توکیو را از کسب کردند از جمله نجمه خدمتی، با هم رقابت کردند.

وی در ادامه درباره دلایل حذف نجمه خدمتی یکی از بخت های مدال آوری ایران گفت: فدراسیون تیراندازی و ما کوشش کردیم. بچه ها هم کوشش کردند اما ورزش همین است یک روز مدال می گیریم و یک روز نه. خدمتی کوشش خود را کرد اما نتوانست به حق خود برسد. در مجموع از همکاری ورزشکاران و کادر فنی راضی هستیم و کارها خوب پیش می رود.

دهخدا در پاسخ به این سوال که آیا رشته تکواندو و تیراندازی با کمان در روزهای باقیمانده تا شروع مسابقات سالن تمرین در اختیار دارند یا خیر، گفت: طبیعی است که در روزهای اول ممکن است شاهد ناهماهنگی باشیم اما برنامه ها توسط کادر سرپرستی چک شده و طبق آن ساعت تمرینات رزو شده است. البته ممکن است برای نخستین بار که راهی تمرین می شوند، مسائل جزئی وجود داشته باشد. هرچه از مسابقات می گذرد شرایط بهتر می گردد.

دهخدا در مورد میزبانی مسابقات یادآور شد: مسئولین برگزار کننده مسابقات زحمت خود را کشیدند اما ناپل یک شهر توریستی است و در این فصل مسافر زیادی دارد و این موضوع سرویس دهی را سخت می نماید.

رییس فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی در مورد پیش بینی عملکرد کاروان ایران در این دوره گفت: در دوره گذشته در 8 رشته و در شرایط متفاوت شرکت کردیم ولی در این دوره شرایط فرق می نماید و تعداد ورزشکاران و رشته ها کاهش یافته که روی تعداد مدال ها تاثیر دارد. در این دوره رشته هایی که کشور میزبان گذاشته در آن شانس کسب مدال نداریم ولی در دوره گذشته ما ووشو را داشتیم که در آن مدال های خوبی گرفتیم . البته دنبال بهانه جویی نیستیم و شرایط برای همه کشورها یکسان است. پیش بینی ما بین صندلی پانزدهم تا سی ام است. ما زحمت خود را کشیدیم و مسیولین از ما حمایت کردند. مهم این است که در یک رویداد بزرگ دنیای ایران نماینده دارد و حرف های زیادی نیز برای گفتن دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30685

به "دهخدا: نجمه خدمتی کوشش کرد اما به حقش نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهخدا: نجمه خدمتی کوشش کرد اما به حقش نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید