رفتار 2گانه وزیر علوم در برخورد با واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: حمایت و تقویت وزارت علوم از دانشگاه غیرانتفاعی حرف تازه ای نیست، تنها مسأله ما رفتار 2 گانه وزیر علوم در برخورد با واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی است.

رفتار 2گانه وزیر علوم در برخورد با واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی در گفت وگو با فارس با بیان اینکه اگر قانون وضع شده در برخورد با دانشگاه ها به معنای واقعی رعایت گردد کار خوبی است، گفت: نگرانی دانشگاه غیر انتفاعی این موضوع است که در عمل به آنچه که رفتار می گردد متفاوت است یعنی اگر دانشگاه آزاد را بخش خصوصی بدانیم نباید وزارت علوم رفتار 2 گانه در برخورد با واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی داشته باشد .

پاسخ آهون منش به صحبت های وزیر علوم

وی در پاسخ به صحبت های وزیر علوم اضافه نمود: اگر دانشگاه های غیر انتفاعی نتوانند شاخص های لازم را برای خدمات دهی به دانشجویان از جمله کلاس، فضای آموزشی، امکانات کتابخانه، اینترنت و هیات علمی استخدامی را فراهم نمایند آنها را شناسایی نموده و تعطیل کنید که کار بسیار خوبی است .

وزارت علوم بر اساس شاخص ها به دانشگاه غیرانتفاعی یاری کند

آهون منش ادامه داد: همان گونه که شاخص هایی در ارائه خدمات به دانشجویان احتیاج است اگر در بازدید از دانشگاه های غیرانتفاعی شاخص های مورد نظر وزارت علوم وجود داشت به معنای واقعی وزارت علوم به آنها یاری نموده و نسبت به تقویت شان اقدام کندتا تجهیزات و امکانات مورد احتیاج خود را تامین نمایند .

به گزارش فارس، وزیر علوم درباره وضعیت دانشگاه های غیرانتفاعی، فنی و حرفه ای و جامع علمی کاربردی در سند آمایش آموزش عالی توضیحاتی ارائه نموده بود .

،

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40065

به "رفتار 2گانه وزیر علوم در برخورد با واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار 2گانه وزیر علوم در برخورد با واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید