روسیه به مدرن سازی صنایع نظامی کوبا یاری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، یک مقام سرویس فدرال همکاریهای نظامی-فنی روسیه از امضای قراردادی بین روسیه و کوبا درباره مدرن سازی صنایع نظامی کوبا اطلاع داد که برای اجرای آن اعتبار اقتصادی به ارزش 38 میلیون یورو نیز از طرف مسکو اختصاص یافته است.

روسیه به مدرن سازی صنایع نظامی کوبا یاری می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آناتولی پونچوک معاون مدیر سرویس فدرال همکاری های نظامی-فنی روسیه در گفت وگو با خبرگزاری اینترفکس اظهار داشت که روسیه و کوبا قراردادی برای مدرن سازی صنایع نظامی کوبا امضاء کردند که در این رابطه مقامات هاوانا اعتباری به ارزش 38 میلیون یورو از طرف روسیه دریافت می نمایند.

وی شرح داد: تمامی قراردادها در این زمینه به طور کامل امضاء شده و برای این منظور 38 میلیون یورو، اعتبار اقتصادی نیز در نظر گرفته شده است. در چارچوب این مسئله فناوری هایی که از قبل به طرف کوبایی تحویل داده شده ما همه آنها را مدرن سازی نموده و اقداماتی در جهت تحویل تجهیزات جدید، جبران کمبود ها و تکمیل آنها انجام میدهیم تا این تجهیزات تعمیر، مدرن سازی و به مدرن ترین شکل درآیند.

پیش از این در ماه نوامبر سال گذشته اعلام شده بود که روسیه میخواهد اعتبار اقتصادی به ارزش 38 میلیون یورو برای کوبا اختصاص دهد.

در ماه آوریل امسال نیز الکساندر میخییف رئیس شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه به خبرنگاران اظهار داشت که این کشور در حال اجرای تعهدات خویش در چارچوب قراردادهایی است که با دولت کوبا امضاء نموده است. وی پاسخ به این سوال که آیا روسیه سامانه های پدافند هوایی یا سامانه های حفاظت ساحلی به کوبا تحویل خواهد داد، گفت که این مسئله فعلاً مطرح نشده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37365

به "روسیه به مدرن سازی صنایع نظامی کوبا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به مدرن سازی صنایع نظامی کوبا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید