شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان گفت: شش دانشجوی دانشگاه کردستان به منظور حضور در دوره ای 5 ماهه به دانشگاه siauliu college لیتوانی اعزام می شوند.

شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند

کامران چپی، مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین دو دانشگاه کردستان و siauliu college لیتوانی به امضا رسیده، قرار است تبادل شش دانشجوی دانشگاه در نیمسال دوم 98-99 صورت گیرد.

مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان اضافه نمود: در هر یک از رشته های مهندسی MBA، IT و مهندسی برق دو دانشجو انتخاب و دوره 5 ماهه ای را در این دانشگاه می گذرانند که تمامی هزینه های آن نیز از سوی اراسموس پلاس و تحت عنوان برنامه KA 107 تامین خواهد شد.

چپی به تداوم اجرای تفاهم نامه های همکاری دانشگاه کردستان با سایر دانشگاه ها اشاره و ابراز کرد: ادامه تبادل دانشجو با این دانشگاه، بستگی به عملکرد دانشگاه و دانشجویان اعزامی دارد و امیدواریم شرایط لازم برای ادامه این همکاری، فراهم گردد.

وی گفت: تعداد دانشجویان، رشته های مورد نظر و دوره های مدنظر توسط دانشگاه مذکور انجام خواهد شد و دانشگاه کردستان در آن دخالتی ندارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53936

به "شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید