شماره 10پرسپولیس روی لبه تیغ!، کالدرون تصمیم نهایی را می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اردوی پیش فصل پرسپولیس از چهارشنبه هفته گذشته در کمپ کاراتپه ترکیه آغاز شده است تا شاگردان گابریل کالدرون خودشان را برای دفاع از سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده کنند.

شماره 10پرسپولیس روی لبه تیغ!، کالدرون تصمیم نهایی را می گیرد

بازیکنان پرسپولیس در حالی به تمرین کردن می پردازند که این تیم با توجه به جذب محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری بایستی چند بازیکن فعلی خود را کنار بگذارد تا جا را برای حضور خریدهای جدید سرخپوشان باز کنند.

گابریل کالدرون قبل از این اعلام کرده بود حسین ماهینی و شایان مصلح به دلیل عدم آمادگی بدنی و مصدومیتی که دارند بایستی خودشان را در اردوی ترکیه به سطح ایده آل برسانند در غیر اینصورت جایی در لیست فصل آینده پرسپولیس ندارند.

همچنین مهدی شریفی نیز در لیست انتظار پرسپولیس برای خروج از این باشگاه قرار گرفته است. هافبک- مهاجم شماره 10 پرسپولیس که در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی نداشت در تمرینات پیش فصل پرسپولیس جدیت بالایی از خود به نمایش گذاشته تا با توجه به کمبود مهاجم در جمع شاگردان کالدرون همچنان شانس ماندن در تیم را پیدا کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31979

به "شماره 10پرسپولیس روی لبه تیغ!، کالدرون تصمیم نهایی را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 10پرسپولیس روی لبه تیغ!، کالدرون تصمیم نهایی را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید