طالقانی: سرطان دکتر توکل تا حدود زیادی کنترل شده است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی بعد از عیادت از نایب رئیس پیشین فیلا (اتحادیه جهانی کشتی) گفت: سرطان دکتر توکل تا حدود بسیار زیادی مهار شده است.

طالقانی: سرطان دکتر توکل تا حدود زیادی کنترل شده است

محمدرضا طالقانی که روز گذشته (دوشنبه) همراه با اکبر فلاح از دکتر محمد توکل عیادت کرد، در خصوص وضعیت جسمانی این پیشکسوت کشتی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هر چند وقت یک بار به عیادت دکتر توکل می رویم چون وظیفه مان هست. این بار وضعیت خیلی بهتری نسبت به قبل داشت چون با شیمی درمانی سرطان خونش تا حد زیادی مهار شده و توانستیم در خصوص مسائل مختلف کشتی با هم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که دکتر توکل رئیس فدراسیون کشتی بود، من هم به عنوان کشتی گیر به مسابقات جهانی لوزان سوئیس رفتم. زمانی که من رئیس فدراسیون شدم، دکتر توکل نایب رئیس فدراسیون جهانی بود و این افتخار را داشتیم که توسط او یک کرسی ارزشمند در فیلا (اتحادیه جهانی) داشته باشیم. همواره وظیفه من بود که از عضویت دکتر توکل در فیلا حمایت کنم اما آقایان فدراسیون بعدا کاری کردند که در دوره بعدی انتخابات فدراسیون جهانی از دکتر حمایت نشد و این کرسی را از دست دادیم. بعد از آن هم دکتر توکل بیمار شدند.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: این بار حال دکتر توکل خیلی بهتر از قبل بود و در حال شیمی درمانی است که خداراشکر جواب داده و از این موضوع راضی شدیم. ما با هم در خصوص گذشته ها و مسائل مختلف کشتی صحبت کردیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10426

به "طالقانی: سرطان دکتر توکل تا حدود زیادی کنترل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالقانی: سرطان دکتر توکل تا حدود زیادی کنترل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید