طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو

به گزارش مجله سرگرمی، مائوریسیو ساری در نشست خبری خود به عنوان سرمربی یوونتوس به تمجید از رونالدو پرداخت و طعنه ای به ادن هازارد بازیکن پیشین خود زد.

طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کالچیو میرکاتو، مائوریسیو ساری که بعد از قهرمانی با چلسی در لیگ اروپا به ایتالیا برگشته است، راهنمایی تیم یوونتوس را بر عهده گرفت. بر این اساس سرمربی ایتالیایی پس از یک سال حضور در چلسی و قهرمانی در لیگ اروپا انگلیس را ترک کرد و با قراردادی 3 ساله راهنمایی یوونتوس را بر عهده گرفت.

مائوریسیو ساری در مراسم معارفه خود در یوونتوس گفت: خوشحالم به بزرگترین باشگاه ایتالیا پیوستم و می توانم در این تیم کار کنم. حضور در یوونتوس افتخار بزرگی برای من است. لیگ برتر انگلیس بسیار حرفه ای و در سطح بالایی است ولی من در اواخر نیم فصل دوم از نظر حرفه ای و شخصی احساس کردم که باید به ایتالیا برگردم. در تیمی هستم که به بردن و قهرمانی عادت دارد و این قطعاً کار سختی است که بتوانید بار دیگر انگیزه ای به بازیکنان بدهید که برای قهرمانی کوشش نمایند و من همین کار را خواهم کرد و کوشش می کنم بتوانم این تیم را در راستا بردن و قهرمانی همراهی کنم. یوونتوس بازیکنان بزرگی دارد که کریستیانو رونالدو یکی از این بازیکنان است. می خواهم به او یاری کنم تا رکوردهای جدیدی ثبت کند.

او در ادامه طعنه ای به ادن هازارد در چلسی زد و گفت: هزاراد بازیکن خاصی است که شما باید از او مراقبت ویژه ای بکنید. او بازیکن خوبی است ولی وقتی در زمین است تیم از نظر دفاعی به مشکل می خورد و شما باید برای برطرف این موضوع هم فکر ویژه ای کنید. یوونتوس فرصت مهمی به من داد و این لحظه ای برای تاج گذاری در دوران حرفه ای ام است. همین طور انتظار دارم هر روز صبح برای کسب موفقیت های بیش تر به دنبال مطالعه روشی جدید برای کسب پیروزی در یوونتوس باشم. یوونتوس باید برای فتح هر جامی کوشش کند و این همان چیزی است که من در فصل اول به دنبال آن هستم. درباره جابجایی نیز من تصمیم گیرنده نیستم و این مدیران باشگاه هستند که باید با احتیاج تیم به کوشش برای تقویت تیم ادامه دهند. از الان نمی توان درباره این موضوعات صحبت کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28775

به "طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه ساری به هازارد و تمجید از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید