فراخوان بازیگری مسخ تمدید شد، غفلت مسئولان از استعدادها

به گزارش مجله سرگرمی، ناصر حسینی مهر مدرس و کارگردان تئاتر که هفته گذشته آزمون بازیگری جدیدترین اثر نمایشی خود با عنوان مسخ را طی 2 روز برگزار کرد، درباره این آزمون به خبرنگاران گفت: در هفته گذشته 2 روز را در تالار محراب به برگزاری این آزمون اختصاص دادیم و استقبال خوبی از سوی جوانان و دانشجویان تئاتری از فراخوان منتشر گردیده در این خصوص، صورت گرفت.

فراخوان بازیگری مسخ تمدید شد، غفلت مسئولان از استعدادها

وی اظهار کرد: این استقبال تنها به دلیل حضور بنده یا انتخاب بازیگر نمایش مسخ نبود بلکه بیانگر این امر است که هر ساله دانشجویان فارغ التحصیلی داریم که جایی برای عرضه توانایی های خود ندارند.

حسینی مهر ادامه داد: استقبال دانشجویان و جوانان تئاتری باعث شد تا به مدت 2 روز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور از ساعت 9 صبح، برگزاری این آزمون را تمدید کنیم.

این مدرس و کارگردان تئاتر با بیان اینکه انتشار این فراخوان بازیگری تنها به منظور انتخاب و گزینش بازیگران نمایش مسخ نیست، توضیح داد: این رویداد برای من مانند مواجهه با جشنواره ای از استعدادهای جوان و مستعد است؛ استعدادهایی که با دیدن آن ها غمگین می شوم زیرا مسئولان تصمیم گیرنده از آن ها غافل هستند. نظام فرهنگی کشور باید راهکاری برای پرداختن به این استعدادها پیدا کند تا این همه نیروی مشتاق تئاتری را از دست ندهیم.

کارگردان نمایش هایی چون هراکلس 5، هملت ماشین و بوف کور در سرانجام سخنان خود تأکید کرد: در شهر تهران بناهای متعددی بدون استفاده رها گردیده اند که شهرداری یا دولت می تواند آن ها را در اختیار گروه ها، هنرمندان و کارگردان های تئاتری قرار دهد تا بتوانیم این بچه ها و استعدادها را پرورش دهیم. اگر این استعدادها سرخورده و افسرده شوند خطرناک خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2820

به "فراخوان بازیگری مسخ تمدید شد، غفلت مسئولان از استعدادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان بازیگری مسخ تمدید شد، غفلت مسئولان از استعدادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید