فرضیه هایی درباره نام فیلم جدید مجموعه جیمز باند

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از مدت ها انتظار بالاخره سازندگان بیست و پنجمین فیلم مجموعه جیمز باند نام وقتی برای مردن نیست (No Time to Die) را برای این اثر برگزیدند.

فرضیه هایی درباره نام فیلم جدید مجموعه جیمز باند

انتخاب این نام باعث شده بسیار از رسانه ها برآورد درباره علت انتخاب این نام، ارتباط آن با فیلم و مسائلی از این دست را به سوژه تحلیل و حتی گاهی به سوژه شوخی تبدیل نمایند.

با توجه به بخشی از داستان فیلم که تا کنون معین شده جیمز باند دوران بازنشستگی و تعطیلات را سپری می نماید اما بعضی پیشامد ها او را دوباره مجبور به حضور در نقش همیشگی اش می نماید. به این ترتیب نام فیلم هم اشاره به همین مضمون دارد؛ اینکه جیمز باند نمی تواند و نباید از وظایف همیشگی کناره گیری کند.

با آنالیز تحلیل ها درباره نام فیلم به نظر می رسد انتخاب این نام به نوعی با موضوع آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در فیلم نیز مرتبط است. همانطور که می دانید بیست و پنجمین قسمت از مجموعه جیمز باند آخرین قسمتی خواهد بود که کریگ را در این نقش قرار می دهد .

از سوی دیگر شایعه ای قوی وجود داشت که کارگردان قبلی همین فیلم یعنی دنی بویل قصد داشت فیلم نامه را به شکلی تنظیم کند که جیمز باند در سرانجام فیلم بمیرد.

این موضوع با مخالفت جدی روبرو شده بود و اساسا یکی از دلایل اصلی جدایی او از مجموعه و پیوستن کری فوکوناگا برای کارگردانی اثر همین موضوع بوده. حال به نظر می رسد نام قسمت جدید هم حاوی طعنه ای است به دنی بویل و هم تلاشی است برای بیان این نکته که مجموعه کماکان و بدون حضور کریگ می تواند با قدرت به کارش ادامه دهد.

این اولین بار نیست که در نام فیلمی از مجموعه جیمز باند از کلمه ها و ترکیب های مربوط به مرگ استفاده می گردد. برای مثال می گردد به زندگی کن و بگذار بمیرد (Live and Let Die) ساخته سال 1973، فردا هرگز نمی میرد (Tomorrow Never Dies) ساخته 1997 و روزی دیگر بمیر (Die Another Day) ساخته سال 2002 اشاره نمود.

تریلر کوتاه رونمایی از اسم فیلم را در ادامه ببینید:

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41374

به "فرضیه هایی درباره نام فیلم جدید مجموعه جیمز باند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرضیه هایی درباره نام فیلم جدید مجموعه جیمز باند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید