فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب آذرماه امسال گردهم می آیند

به گزارش مجله سرگرمی، بازیگران زیست بوم فناوری حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست 9 و 10 آذر ماه گردهم می آیند.

فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب آذرماه امسال گردهم می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، فعالان حوزه آب گرد هم جمع می شوند. گردهمایی فناورانه که در آن سازمان ها، شرکت های دانش بنیان، صنایع و استارت آپ های حوزه آب حضور دارند.

این محفل فناورانه به همت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا است. هدف از آن نیز استفاده از ظرفیت های علمی و توانمندی متخصصان برای حل مسائل این حوزه است تا فعالان این زیست بوم در تعامل بیشتر با یکدیگر قرار گیرند.

پس این ستاد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و شتابدهنده آبان بازیگران زیست بوم فناوری در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را دور هم جمع می کند تا در قالب برگزاری این گردهمایی فناورانه گام هایی برای رفع چالش ها برداشته شود. علاوه بر این صنایع نیاز های خود را با برگزاری پنل های تخصصی ارائه می دهند تا با دستاورد های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها برای رفع آن اقدام شود. همچنین این رویداد فرصتی برای معرفی دستاورد ها و توانمندی های دانش بنیان ها فراهم می کند تا با برگزاری نمایشگاهی آن ها را ارائه و در معرض دید صنایع مرتبط قرار دهند.

ارائه آخرین دستاورد های فناوری و نوآوری شرکت های دانش بنیان، امضای قرارداد های تجاری سازی محصولات دانش بنیان، کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی میان فناوران، مسئولان و سرمایه گذاران، آشنایی فعالان وابسته با دستاورد های نوین و برپایی نمایشگاه برای ارائه محصولات و خدمات شرکت های فناور و استارتاپ ها از محور های این رویداد است.

گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها 9 و 10 آذر ماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56800

به "فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب آذرماه امسال گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب آذرماه امسال گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید