محکومیت بی اخلاقی به کاپیتان سابق، علی دایی اسطوره پرسپولیس است

به گزارش مجله سرگرمی، پندار خمارلو در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد حاشیه های اخیر به وجود آمده درباره صحبت های محمد دایی برادر علی دایی علیه مربیان پرسپولیس گفت: ضروری است یک بار به طور دقیق و شفاف درباره مخاطب حرف هایم که به نوعی موضع باشگاه پرسپولیس هم بوده است صحبت کنم. شخصیت علی دایی بر هیچکس پوشیده نیست. ایشان سال های زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمت کشیده اند. من هم به اینکه هموطن چنین انسانی هستم افتخار می کنم. او اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.

محکومیت بی اخلاقی به کاپیتان سابق، علی دایی اسطوره پرسپولیس است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هرگز قصد جسارت به علی دایی را نداشته است گفت: مخاطب حرف هایم برادرش محمد دایی بود. هرگز من و باشگاه پرسپولیس درباره علی دایی جسارت نخواهیم کرد اما برادرش صحبت هایی کرد که اگر پاسخ نمی دادیم و از کمیته اخلاق نمی خواستیم به صحبت هایش ورود نکند ظلم در حق هوادارانمان بود.

وی درباره ادعای یک سایت عربی مبنی بر جدایی بشار رسن از پرسپولیس و حضورش در یک باشگاه قطری توضیح داد: تا جایی که من در جریان هستم بشار با پرسپولیس قرارداد شفاف و روشنی دارد. او بازیکن پرسپولیس است و قرارداد خودش را هم با پرسپولیس تمدید نموده است ولی بهتر است مدیران باشگاه که در جریان جزئیات قراردادش هستند صحبت نمایند.

خمارلو در مورد صحبت های فراوانی که درباره زمان پرداخت برانکو ایوانکوویچ می گردد نیز گفت: باشگاه پرسپولیس به تمام قراردادهایی که بسته است پایبند بوده و به هیچ وجه قصد ندارد زحمات فراوانی که شخصیتی مثل برانکو برای پرسپولیس می کشد را با رفتاری ناپسند پاسخ دهد. زحمات برانکو بر هیچکس پوشیده نیست. خیلی دقیق می دانم هیأت مدیره باشگاه در جلسات متعدد خود در روزهای گذشته درباره این موضوع صحبت نموده اند و تصمیمات لازم هم گرفته شده است. آقای عرب قصد داشت به وسیله پولی که از فیفا طلب داریم بدهی به برانکو را پرداخت کند. اگر این اتفاق رخ ندهد روش جایگزین دیگری هم وجود دارد که در آینده ای نزدیک طلب ایشان وصول خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19721

به "محکومیت بی اخلاقی به کاپیتان سابق، علی دایی اسطوره پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت بی اخلاقی به کاپیتان سابق، علی دایی اسطوره پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید