مرادمند: برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم، با آمدن مالک جدید دیگر تنها نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در بازی با پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم و امیدواریم که نیم فصل دوم را با برد آغاز کنیم.

مرادمند: برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم، با آمدن مالک جدید دیگر تنها نیستیم

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط فعلی پدیده خراسان گفت: خدا را شکر وضعیت پدیده خوب است و تیم ما با آمدن آقای حمیداوی سروسامان گرفته است. البته در گذشته هم آقایان سرآسیایی و وطنخواه برای تیم زحمت کشدند، ولی حالا احساس می کنیم که با آمدن مالک جدید تنها نیستیم. شرایط تیم و امکانات هم نسبت به قبل بهتر شده است و در یک جهت روبه جلو حرکت می کنیم.

وی درباره اینکه چرا هنوز مالک جدید باشگاه مسائل اقتصادی را رفع نکرده است، مطرح کرد: بچه ها تا الان 32 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند. ظاهراً هنوز انتقال نهایی امضا نشده است، هر چند من شنیده ام که این کار در حال اجرا شدن است. اگر شرکت پدیده امضای نهایی را پای برگه انتقال بزند، پرداختی بچه ها هم به 50 درصد خواهد رسید.

مرادمند با اشاره به بازی اول تیمش برابر پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم توضیح داد: همه بازی ها سخت است، ولی ما در نیم فصل اول ثابت کردیم که چه قدرتی داریم. بازی با پرسپولیس و استقلال هم همواره برای تیم های شهرستانی شرایط خاص خودش را دارد. ما برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم و هدف مان این است که بازی با پرسپولیس را با برد پشت سر بگذاریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11674

به "مرادمند: برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم، با آمدن مالک جدید دیگر تنها نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم، با آمدن مالک جدید دیگر تنها نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید