مسئولان وزارت ورزش سرپرست می شوند، کارمندان روابط عمومی مدیر!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در چند سال اخیر وزارت ورزش برای فدراسیون هایی که دوره چهار ساله ریاست آنها به سرانجام رسیده است افرادی را از کارمندان خودش انتخاب می کرد که هموار حرف و حدیث هایی مبنی بر مهندسی شدن انتخابات را ایجاد می کرد.

مسئولان وزارت ورزش سرپرست می شوند، کارمندان روابط عمومی مدیر!

برای این مسئولیت ها اولویت وزارت ورزش انتخاب سرپرستان از بین کارمندان وزارت بود و کمتر به افرادی که در داخل فدراسیون بودند اعتماد می شد. اتفاقی که باعث می شد افراد تازه وارد به فدراسیون ها کاملا تحت امر وزارت ورزش باشند.

انتخاب کارمندان وزارت ورزش برای مسئولیت دریافت در فدراسیون ها البته توسط بعضی معاونان وزیر انجام می شد و تایید مسعود سلطانی فر را هم همراه داشت.

حالا در تازه ترین اقدام کارمندان روابط عمومی فدراسیون ورزش به عنوان مدیران روابط عمومی فدراسیون ها انتخاب می شوند. این انتخاب ها توسط مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش صورت می گیرد تا امور فدراسیون ها در اختیار وزارتخانه باشد.

تاکنون فدراسیون های همگانی، تیراندازی و تنیس مشمول این اتفاق شده اند و سه کارمند روابط عمومی وزارت ورزش مدیر روابط عمومی این فدراسیونها شده اند.

این درحالی است که مسئولان و مدیرانی که از قبل در این فدراسیون ها فعالیت می کردند جزو کاربلدها و خوب های این حوزه بودند و مسئله ای برای ادامه کار نداشتند اما تصمیم از بالا منجر به تغییر آنها شد!

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47314

به "مسئولان وزارت ورزش سرپرست می شوند، کارمندان روابط عمومی مدیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان وزارت ورزش سرپرست می شوند، کارمندان روابط عمومی مدیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید