مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران با افزایش 30 درصدی همراه بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: مصرف سوخت در صندلی های عرضه سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران با افزایش 30 درصدی همراه بوده است

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر چاغروندی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد تردد خودروهای سبک و سنگین در جهتهای مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مقدار مصرف سوخت وسایل نقلیه سال جاری بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی اضافه نمود: هم اکنون هیچ گونه مسئله ای در صندلی های سوخت استان ایلام در جهت تردد زائران وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد احتیاج ماشین های سبک و سنگین از قبل اندیشیده شده است تا خودروها مسئله ای در زمینه سوخت نداشته باشند.

چاغروندی یادآور شد: سوخت رسانی در صندلی های سوخت به وسایل نقلیه سبک و سنگین بدون وقفه ادامه دارد و هیچ صندلی سوختی از مدار فعالیت خارج نشده و میزان ذخایر این صندلی ها به اندازه کافی تامین شده است.

وی به آتش سوزی یک فقره دستگاه خودرو سواری در صندلی سوخت بخش صالح آباد از توابع مهران اشاره و عنوان نمود: این خودرو سمند به علت نقص فنی داخلی دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: آتش سوزی این خودرو باعث شد بعضی از سیستم های این صندلی دچار آسیب دیدگی شده و در نتیجه فرآیند خدمات رسانی عرضه سوخت در این صندلی مختل شد.

چاغروندی تاکید نمود: این صندلی در جهت زائران اربعین قرار ندارد و خللی در روند سوخت رسانی زائران ایجاد نمی کند و صندلی های سوخت واقع در جهت اصلی مهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی گفت: یک تیم فنی و کارشناسی در محل این صندلی مشغول آنالیز وضعیت سیستم های آسیب دیده و کوشش برای راه اندازی مجدد این نازل هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53583

به "مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران با افزایش 30 درصدی همراه بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران با افزایش 30 درصدی همراه بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید