معرفی پنج داور دامونفر همزمان با تمدید 10 روزه

به گزارش مجله سرگرمی، آیدین آغداشلو، رئیس شورای داوری هفتمین دوسالانه نقاشی دامونفر فرح اصولی، بیتا فیاضی، هومن مرتضوی، ایمان افسریان و هرمز همتیان را به عنوان شورای انتخاب آثار و داوری این دوره برگزید.

معرفی پنج داور دامونفر همزمان با تمدید 10 روزه

به گزارش خبرنگاران، در پی درخواست های مکرر برای تمدید دریافت مهلت آثار در هفتمین دوسالانه دامونفر سبب شد این تاریخ تا 13 بهمن تمدید گردد. پریا پویاراد، قائم مقام دوسالانه دامونفر ویژه جوانان زیر 25 سال در این باره گفت: هنرمندان علاقه مند به شرکت در این رویداد تا شنبه 13 بهمن فرصت دارند آثار خود را به وسیله سایت www.iranartfestival.com برای شرکت در دوسالانه ارائه دهند.

در دوره های پیشین چهره هایی نظیر سیدمحمد احصایی، فرشید مثقالی، محمدابراهیم جعفری، حسین خسروجردی، معصومه مظفری، بابک اطمینانی، سیدمهدی حسینی، حبیب الله صادقی، محمدعلی بنی اسدی، پویا آریان پور، بهنام کامرانی، آریا اقبال، رزیتا شرف دنیا، بهرنگ صمدزادگان، مصطفی اسداللهی و ... در شورای داوری دامونفر حضور داشتند.

نفر نخست هفتمین دوسالانه نقاشی دامونفر با سفر به آلمان میهمان آموزشگاه هنری فابرکاستل خواهد بود. به برگزیدگان بعدی هم جوایز ارزنده اهدا می گردد. این دوسالانه به همت گالری دامونفر و همراهی موسسه تصویر شهر با همکاری کویلو برند، فابرکاستل، وینزور و نیوتن، کانسن و پ ب او سوم اسفندماه در نگارخانه پردیس ملت شروع به کار می نماید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11346

به "معرفی پنج داور دامونفر همزمان با تمدید 10 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پنج داور دامونفر همزمان با تمدید 10 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید