مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تنش جدید واشنگتن و پکن تا روبات خانگی اوگو

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تنش جدید واشنگتن و پکن تا روبات خانگی اوگو

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آخرین بروز رسانی اینستاگرام یک ویژگی جدید دارد که به نظر می رسد از سوی کاربران چندان مورد استقبال واقع نشده است. این ویژگی باعث می گردد کاربران به بازدید کنندگان استوری های خود پس از 24 ساعت دسترسی نداشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به زودی یک دستورالعمل جدید را امضا خواهد نمود که بر اساس آن استفاده از تجهیزات ارتباطی مخابراتی چینی در شبکه های بی سیم ایالات متحده ممنوع است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل یک به روز رسانی جدید را برای برطرف اشکال فیس تایم گروهی منتشر کرد. این به روزرسانی با هدف خاتمه دادن به مشکل استراق سعمع در فیس تایم گروهی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رمزگذاری بخش مهمی از کل بسته امنیت اطلاعات شماست، طبیعتا هر اندازه میزان پیچیدگی دستگاه های هوشمند شما بیشتر می گردد، وضعیت رمزگذاری آن نیز حرفه ای تر می گردد، اما هنوز هم تعداد زیادی از دستگاه های قدیمی و ارزانقیمت در زمینه رمزگذاری اطلاعات کاربران با مشکل مواجهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روبات خانگی اوگو نوعی روبات هوشمند است که می تواند تمامی امور خانه را از راه دور و بدون حضور کاربر انسانی سر و سامان دهد. یکی از مهمترین خدمات این روبات، شستشو و پهن و جمع کردن لباسها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ارتش چین به شدت برای رسیدن به درجه بالایی از هوش مصنوعی عجله دارد. این موضوع را می توان با نگاهی به کوشش های متعدد ارتش این کشور به ویژه از 4 دیدگاه اصلی متوجه شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12264

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تنش جدید واشنگتن و پکن تا روبات خانگی اوگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تنش جدید واشنگتن و پکن تا روبات خانگی اوگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید