مکالمات با تلفن ثابت برای شب یلدا مجانی شد

به گزارش مجله سرگرمی، روابط عمومی شرکت ملی مخابرات نوشت:مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تمام مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) از ساعت 20 جمعه 30 آذر تا 8 صبح روز شنبه اول دی ماه به مناسبت شب یلدا به صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر کشور محاسبه می گردد.

مکالمات با تلفن ثابت برای شب یلدا مجانی شد

سید مجید صدری اظهار داشت: به منظور استفاده مشترکین از خدمات شرکت مخابرات ایران در شب یلدا و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، تمام مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی) از ساعت 20 روز جمعه 30 آذرماه تا ساعت 8 صبح روز شنبه اول دی ماه به صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر کشور محاسبه می گردد؛ همچنین برای مشتریان سرویس اینترنت مخابرات، بسته های ترافیک زمان دار با تخفیف ویژه به مدت 10 روز به فروش می رسد.

وی ادامه داد: دو بسته ویژه طراحی شده است که از تاریخ پنجشنبه 29 آذرماه تا روز یکشنبه 9 دی ماه به مدت 10 روز قابل فروش خواهد بود. بسته های اینترنت به دو صورت بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین الملل 2 گیگابایت به قیمت 2 هزار تومان و با مدت مصرف 3 روزه و همچنین بسته ویژه دوم با میزان ترافیک 5 گیگابایت و باقیمت 5 هزار تومان و با مدت زمان مصرف 7 روزه طراحی شده است.

4141

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8745

به "مکالمات با تلفن ثابت برای شب یلدا مجانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمات با تلفن ثابت برای شب یلدا مجانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید