می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، از نتیجه بازی راضی نیستم!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم که می توانستیم برنده بازی هم شویم. هر اتفاقی در بازی امروز رخ داد.

می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، از نتیجه بازی راضی نیستم!

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: هر دوتیم جنگیدیند و بازی خیلی سختی بود. کارهای ترکیبی در چنین دیداری به خاطر نداشتن فضا سخت بود. از بازی تیمم راضی ام اما از نتیجه نه! می خواستیم بازی را ببریم.

شفر درباره با اشاره به حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این اتفاق ناراحتم و امیدوارم ماهینی هرچه زودتر به میادین بازگردد.

سرمربی استقلال تهران در ادامه اضافه نمود: بابت داشتن بازیکنان جوانی مثل صیادمنش خوشحالم. این بازیکن قدم به قدم بهتر می گردد. آنها رفته رفته به ترکیب اضافه می شوند و بعد از مدتی می توانند کامل بازی نمایند. از طرفداران تیم هم سپاسگزارم که باز هم ما را تشویق کردند.

شفر در خصوص اعتراضات مکرر خود به تصمیمات داوری اذعان داشت: اصطلاحی هست که می گویند باید عینک تان را بیشتر تمیز می کردید. من هر بار با داور صحبت می کردم خوب صحبت می کردم و آنها را تشویق می کردم. همه می دانند داوری که امروز قضاوت کرد یکی از بهترین های دنیا در این امر است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران که عملکرد تیمش نسبت به هفته های قبل را رضایتبخش می داند یا سبک بازی استقلال همواره همینطور کند و آرام خواهد ماند گفت: سوال این است که شما می خواهید از این بازی چه برداشتی داشته باشید. می توانم بگویم کار ترکیبی برای هر دو تیم خیلی سخت بود. پرسپولیس خیلی بهتر از فصل قبل است. من قبلا به فشردگی و پرسینگ در بازی اشاره نموده بودم. مثل دیدار چلسی و لیورپول که اینگونه بود. ما باید در هر بازی آنطور که ممکن است به فکر کسب نتیجه باشیم.

وی اضافه نمود: ما می توانستیم توسط اسماعیلی به گل برسیم. اما نشد. به هر حال در مقابل تیمی که فشرده بازی می نماید کار سختی پیش رو داشتیم.

شفر درباره نحوه تعویض هایش گفت: من متوجه منظورتان نمی شوم. من باید دروازه بان عوض می کردیم؟! در یک صحنه مرتضی تبریزی دچار گرفتگی عضله شد و مهدی قائدی را آوردیم. روح الله باقری هم کمی خسته بود و او را بیرون کشیدیم. می توانستیم یک مدافع را هم عوض کنیم اما دنبال برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: کار هجومی ما بد نبود اما فکر می کنم روی کرنرها خوب نبودیم. چون به بازیکنانم گفته بودم دروازه بان پرسپولیس خیلی خوب خارج می گردد و ایجاد ضد حمله می نماید. صیادمنش هم در این بازی خیلی خوب بازی کرد. او سرعتی است و می تواند دفاع حریف را تحت فشار قرار دهد. گرو را هم آوردیم تا توپ را نگه دارد. اما همچنان باید در زدن ضربات نهایی دقت کنیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت اضافه نمود: مربع دفاعی که با روزبه چشمی داشتیم را در بازی با السد هم داشتیم اما در آن بازی ضربه خوردیم. ولی این ایراد را رفع کردیم.

وی درباره توجیهات خود بابت پیروز نشدن استقلال در بازی امشب که سبک بازی اش نشان می داد حرفی برای گفتن نداشت اضافه نمود: شاید در مقابل این سوالات باید لبخند بزنم. چون به نطر می رسد بازی های جام دنیای را ندیدید. اسپانیا در بازی هایش بالای 1000 پاس می داد اما نتیجه نگرفت. آیا ما می توانیم بگوییم چرا حذف شدند. تیمی همچون بلژیک با 400 پاس در هر بازی و کرواسی هم با 300 پاس در بازی هایش در جام دنیای موفق ظاهر شدند. اسپانیا طوری بازی می کرد که دروازه بانش می توانست بخوابد.

شفر اضافه نمود: فینال جام دنیای به ما می گوید کرواسی بیشتر از فرانسه پاس داد اما فرانسه قهرمان شد. چطور می گویید پرسپولیس بازی را کنترل کرد. موضوعی که مهم بود ضربات نهایی است. درصد مالکیت توپ هم مهم نیست. مهم پاس آخر است. فکر می کنید چرا لوکا مودریچ بهترین بازیکن دنیا شد. چون بهترین پاس های آخر را می دهد. من درباره پرسپولیس صحبت نمی کنم که بخواهم درباره آنها اظهار نظر کنم. اینکه پاس بالایی بدهیم دلیل بر موفقت نمی گردد.

وی در انتها نشست خبری اش ضمن تشکر از کوشش های خبرنگاران گفت: از تمام اصحاب رسانه که دیروز و امروز آمدند و از من بابت آن سوال یک خبرنگار که در تمرین پرسیده بود عذر خواهی کردند واقعا سپاسگزارم. اینگونه نیست که من شما را به چشم آن یک نفر ببینم و خیلی خوشحالم که در جمع چنین ژورنالیست هایی هستم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3974

به "می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، از نتیجه بازی راضی نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، از نتیجه بازی راضی نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید