نساجی صفر - استقلال صفر، روزهای پاییزی استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، شنبه، 1397،6،31، هفته هفتم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم شهید وطنی قائمشهر، ساعت:19:30، تماشاگر: 15 هزار نفر

نساجی صفر - استقلال صفر، روزهای پاییزی استقلال

نساجی قائمشهر: صفر

استقلال: صفر

داور:حسین زرگر

یاری ها: محمدرضا ابولفضلی، علی میرزابیگی

اخطار: محمد آبشک، سید محمد میری، احمد عبدالله زاده (نساجی قائمشهر)، روح الله باقری (استقلال)

بازیکن برتر: طارق همام (استقلال)

نساجی قائمشهر: حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، گولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، سجاد عاشوری(67-امید سینک)، علی اصغر آشوری(86-مهرداد عبدی)، سید محمد میری، محمد مهدی نظری(71-محمد عباس زاده)

سرمربی: جواد نکونام

استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری(69-الحاجی گرو)، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، روح الله باقری(83-ا..یار صیاد منش)، مرتضی تبریزی، طارق همام ، وریا غفوری

سرمربی: وینفرد شفر

دقیقه 8: بازی اولین توپ وارد محوطه هجده قدم استقلال شد و رحمتی ارسال سجاد آشوری را در آغوش گرفت و مانع از ایجاد خطر جدی تر برای میزبان شد.

دقیقه 10: در محوطه هجده قدم استقلال توپ ارسالی بازیکنان نساجی به دست علی کریمی خورد و بازیکنان میزبان اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 14: استقلال که گرایش بیشتری برای باز کردن دروازه نساجی داشت توسط مرتضی تبریزی صاحب موقعیت شد اما این فرصت در نهایت ثمری برای آبی ها نداشت.

دقیقه18:شوت فرشید باقری از پشت هجده قدم تیم نساجی راهی اوت شد تا استقلال از برتری عددی خود در زمین میزبان باز هم نتیجه ای نگیرد.

دقیقه 26: ارسال فرشید باقری با ضربه سر آرام سهرابیان همراه شد که خطر آن چنانی روی دروازه نساجی ایجاد نکرد.

دقیقه 29: ارسال طارق از جناح چپ استقلال باز هم مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آبی ها از این ارسال هم سودی نبردند.

دقیق 31: نفوذ زکی پور و ضربه او که با برخورد به مدافعان نساجی به خسرو حیدری رسیده بود باز هم گلی برای آبی ها در پی نداشت.

دقیقه 39: شوت روی پای چپ روح الله باقری از داخل هجده قدم تیم نساجی می رفت تا اولین گل را برای استقلال به همراه آورد اما حامد لک توپ را در دو مرحله گرفت.

دقیقه45: بازی در شرایطی با سوت زرگر در نیمه اول سرانجام یافت که نساجی در یک دقیقه انتهای نیمه اول صاحب ضربه کرنر شد که از این موقعیت نتوانست به خوبی استفاده کند.

دقیقه 53: آبشک کرنر را از سمت چپ دروازه استقلال ارسال کرد و ممشلی با ضربه سری آرام دروازه استقلال را تهدید کرد تا اولین خطر در نیمه دوم ثبت گردد.

دقیقه 55:همام کرنری که نصیب استقلال گردیده بود را با پای چپ به تیر یک ارسال کرد اما سهربیان هم نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و توپ به آرامی در دستان حامد لک نهاده شد.

دقیقه 59: آشوری روی پاس کوتاه نظری از پشت هجده قدم، دروازه استقلال را تهدید کرد اما این ضربه هم خطری جدی روی دروازه استقلال نبود.

دقیقه 61:ارسال ووریا غفوری از جناح راست را فرشید باقری با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه 76: با اشتباه مدافعان نساجی روح الله باقری در موقعیتی طلایی نهاده شد اما کنترل نا مناسب این بازیکن باعث شد توپ از پایش فاصله بگیرد و آرام آرام به اوت برود.

دقیقه 86: شوت الحاجی گرو که در نیمه دوم وارد میدان گردیده بود، به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به اوت رفت تا این فرصت هم برای استقلال از کف برود.

دقیقه 3+90: کرنر های پی در پی استقلال روی دروازه نساجی ثمری در پی نداشت و با بی دقتی از دست رفت.

دقیقه6+90: درحالی که داور 6 دقیقه وقت تلف گردیده گرفته بود بازی بدون اینکه گلی برای دو تیم داشته باشد به انتها رسید. استقلال با این تساوی فقط یک پله در جدول رده بندی صعود کرد.

در حاشیه:

* استقلال و نساجی قائمشهر در حالی به مصاف هم رفتند که استادیوم شهید وطنی شهر قائمشهر مملو از تماشاگر بود.

* تماشاگران استقلال که تعداد اندکی در قیاس با تماشاگران قائمشهری تیم نساجی داشتند قبل از آغاز بازی جواد نکونام و فرزاد مجیدی را که به عنوان سرمربی و سرپرست در تیم نساجی فعالیت می نمایند تشویق کردند.

*کمبود فضا در استادیوم شهید وطنی قائمشهر کاملا مشهود بود و بسیاری از تماشاگرن به شکل ایستاده و در فضاهایی که متعلق به عبور و مرور بود بازی را تماشاکردند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3617

به "نساجی صفر - استقلال صفر، روزهای پاییزی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی صفر - استقلال صفر، روزهای پاییزی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید