نسل جوان داوران از فوتبال ما بالاتر هستند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دو تیم فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان امروز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با رجحان 2 بر یک شاگردان قلعه نویی به سرانجام رسید.

نسل جوان داوران از فوتبال ما بالاتر هستند

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از ملاقات سپاهان با فولاد گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم با یک بازی منطقی 3 امتیاز از این ملاقات کسب کنیم اگرچه لیاقتان گل های بیشتری بود. گلی هم که دریافت کردیم، روی یک موقعیت کمتر از 30 درصد بود. ما در بازی قبل هم خوب عمل کردیم. تماشای بازی های سپاهان لذت بخش است زیرا فرصت ها و گل های زیادی ردوبدل می گردد.

وی درباره صحبت های نکونام که گفت افتخار می نماید که با کی روش مقایسه گردد و نیز ما نمی توانیم برای استنلی تابعیت بگیریم که به تیم ملی برود اضافه نمود: نظرش است دیگر.

سرمربی سپاهان همچنین درباره اینکه گزینه اصلی سرمربی گری تیم ملی است گفت: درباره تیم ملی دیروز صحبت کردم.

وی پیرامون عملکرد داوری توضیح داد: در این ملاقات حتی یک اتفاق که 10 درصد روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد رخ نداد. من حتی دو بازی قبلی که باختیم هم از داوران تشکر کردم و فکر می کنم علی رغم همه مسائل، نسل جوان داوران از فوتبال ما بالاتر هم هستند.

قلعه نویی در ارتباط با کیفیت بازی سروش رفیعی اضافه نمود: رفیعی شاخصه های خوبی دارد و امروز خیلی خوب کار کرد. او به خاطر فکر خوب و تکنیکی که دارد در هر تیمی می تواند موثر باشد.

وی پیرامون برنامه سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه برنامه ریزی ها صورت گرفته و ما تا آخر اسفند برنامه ریزی نموده ایم. حتی برای بازی های پلی آف حریفمان نیز آنالیزور فرستاده ایم. قبلاً هم گفتم و حالا هم تکرار می کنم. به شهر خودرو و استقلال به خاطر راه یابی به لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم و امیدوارم این دوتیم و سپاهان و پرسپولیس، نمایندگان خوبی برای ایران باشند. دید که باوجود همه مسائل، نمایندگان ما با چه اقتداری به دور گروهی صعود کردند. سپاهان هم آمادگی لازم را دارد ولی ما در نیم فصل تنها یک بازیکن گرفتیم و 2 بازیکن نیز جایگزین کردیم.

سرمربی زردپوشان با اشاره به انگیزه بازیکنان ایرانی در آسیا اضافه نمود: من با تجربه خودم یک چیز را به شما می گویم. بازیکنان ایرانی معمولاً در رقابت های آسیایی با انگیزه و کیفیت بیشتری بازی می نمایند و این موضوع را در بازی بازیکنان استقلال و شهر خودرو هم دیدیم. البته ابزار اقتصادی کشورهای عربی و شرقی با ما قابل مقایسه نیست اما انشاالله هر چهارتیم نمایندگان شایسته ای برای ایران خواند بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68261

به "نسل جوان داوران از فوتبال ما بالاتر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جوان داوران از فوتبال ما بالاتر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید