نصراصفهانی: رستمیان کارش را به خوبی انجام داد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم تپانچه کشورمان گفت: متاسفانه یا خوشبختانه سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا بالا بود و رکورد دنیا شکسته شد.

نصراصفهانی: رستمیان کارش را به خوبی انجام داد

به گزارش خبرنگاران، محسن نصراصفهانی در خصوص عملکرد تیراندازان کشورمان در رشته تپانچه در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه هانیه رستمیان امروز به سهمیه المپیک دست یافت. کسب این سهمیه را به جامعه تیراندازی تبریک می گویم و امیدوارم در روزهای آینده هم بتوانیم به سهمیه های بیشتری برسیم.

وی درخصوص اینکه آیا رستمیان می توانست در فینال به مدال برسد، گفت: متاسفانه یا خوشبختانه سطح مسابقات بالا بود و رکورد دنیا شکسته شد و بهترین های دنیا در آن حضور داشتند. رستمیان کار خود را به خوبی انجام داد و طبق برنامه پیش رفت ولی رقبا خیلی سطح بالا بودند.

مربی تیم تپانچه کشورمان در خصوص اینکه سبقت اللهی یک قدم تا سهمیه المپیک فاصله داشت، یادآور شد: نمره سبقت اللهی با کسی که سهمیه المپیک گرفت برابر بود و تنها در 10x پایین تر بود. امیدوارم وی در ادامه بتواند کسب سهمیه داشته باشد.

لازم به ذکر است تاکنون نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شده اند. چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57591

به "نصراصفهانی: رستمیان کارش را به خوبی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصراصفهانی: رستمیان کارش را به خوبی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید