نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای ووشو قهرمانی دنیا اواخر مهرماه امسال به میزبانی چین در شهر شانگهای برگزار خواهد شد و رقابتهای انتخابی به منظور حضور در این رقابتها در دو بخش ساندا و تالو برگزار و در نهایت نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی معرفی شدند و از فردا (سه شنبه) تمرینات خود را شروع می نمایند.

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو معرفی شدند

این رقابتها با حضور مدعیان تیم ملی و عنوان داران جهانی و آسیایی، نظارت مستقیم علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و اعضای کادر فنی تیم ملی، در 10 وزن سانشو برگزار گردید. طبق قانون هر کشور مجاز به اعزام پنج سانداکار به پیکارهای جهانی اعزام کند. بر همین اساس سانداکاران راه یافته به اردو، سه مرتبه برابر یکدیگر قرار می گیرند و هر ورزشکاری که به 2 پیروزی دست یابد به عنوان نفر فیکس وزن خود انتخاب می گردد.

در خاتمه این رقابتها مصطفی حسن زاده، محمدعلی مجیری، فاتح حیدریان، سامان احمدی، سیدمحمد حسینی و امیرمحمد رضایی در تالو، تیم دوئلین متشکل از فرشاد عربی و نوید مکوندی به اردو راه پیدا کردند.

در بخش ساندا نی محسن ریاحی، محمد جعفری، نجم الدین علیمرادی، علیرضا ریگی، محمد فرهادی، عرفان آهنگریان، حمیدرضا شهابی، محسن محمدسیفی، حمیدرضا سهندی، محمدمهدی گرشاسبی، یوسف صبری، علی خورشیدی، محمدرضا ریگی، مرتضی نوروزی، علی امیدزاده، میلاد عارفی مقام، مسعود فاضلی، محمدحسین طاهری و یزدان میرزایی در اوزان مختلف جواز حضور در اردو را دریافت کردند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31164

به "نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید