راهنمایی تیم های تکواندو دانشجویان به عسکری و کمرانی سپرده شد

به گزارش مجله سرگرمی، سیروس رضایی سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: راهنمایی تیم اعزامی به بازی های یونیورسیاد 2019 به کادرفنی کنونی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان سپرده شد.

راهنمایی تیم های تکواندو دانشجویان به عسکری و کمرانی سپرده شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور اعضای کمیته برگزار و برهمین اساس راهنمایی تیم اعزامی به بازی های یونیورسیاد 2019 به کادرفنی کنونی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان سپرده شد.

سیروس رضایی دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به برنامه ریزی و هزینه هایی که برای کسب نتیجه در بازی های المپیک 2020 - توکیو انجام شده و همچنین اهمیت این آوردگاه بزرگ، کمیته فنی تصمیم گرفت راهنمایی تکواندوکاران اعزامی به بازی های یونیورسیاد 2019 - ایتالیا به فریبرز عسکری و مهرو کمرانی سرمربیان تیم های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان سپرده گردد.

وی اضافه نمود: سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تیرماه برگزار می گردد و باتوجه به اینکه در این ماه رویداد دیگری در تقویم فدراسیون دنیای پیش بینی نشده است برهمین اساس کمیته فنی تصمیم گرفت تا کادرفنی کنونی تیم های ملی راهنمایی این مسابقات را نیز برعهده بگیرند؛ هدف ما کسب نتیجه در بازی های المپیک 2020 است و آنها می توانند عملکرد تکواندوکاران را در این رقابت ها نیز آنالیز کنند.

لازم به ذکر است؛ سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 2019، 12 تا 23 تیرماه ماه سال آینده در ناپل ایتالیا برگزار می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12496

به "راهنمایی تیم های تکواندو دانشجویان به عسکری و کمرانی سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی تیم های تکواندو دانشجویان به عسکری و کمرانی سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید