هواوی برترین ثبت کننده اختراع در اروپا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، دو سوم اختراع های ثبت شده هواوی در اروپا مربوط به ارتباطات دیجیتال و از جمله فناوری نسل پنجم تلفن همراه هستند. این شرکت در این زمینه از رقبایی مانند اریکسون و کوالکوم که به ترتیب تنها 1227 و 1061 اختراع را در حوزه ارتباطات دیجیتال ثبت نموده اند، پیشی گرفته است.

هواوی برترین ثبت کننده اختراع در اروپا شد

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره ثبت اختراعات اتحادیه اروپا، شرکت هواوی 3524 اختراع را در قاره سبز به ثبت رسانده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است. رتبه دوم در این زمینه به شرکت سامسونگ رسیده که 2858 اختراع را در خاک کشورهای اروپایی ثبت نموده است.

بیشتر کشورهای اروپایی در برابر فشارهای دولت آمریکا برای عدم همکاری با هواوی مقاومت نموده اند و حاضر به کنار گذاشتن این شرکت چینی از طرح های خود برای راه اندازی و توسعه شبکه های نسل پنجم تلفن همراه نشده اند. جالب اینکه حتی انگلیس نزدیک ترین متحد اروپایی آمریکا نیز همکاری های خود با هواوی را ادامه داده است.

لوئیس برنگوئر، سخنگوی اداره ثبت اختراع اروپا سرمایه گذاری گسترده هواوی در حوزه تحقیق و فناوری را عامل ثبت اختراعات گسترده توسط آن در قاره اروپا دانسته است.

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76495

به "هواوی برترین ثبت کننده اختراع در اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی برترین ثبت کننده اختراع در اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید