هواوی پس از انگلیس در نیوزلند هم فعال می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، پس از تبلیغات منفی شدید دولت آمریکا بر علیه هواوی و متهم کردن این شرکت به جاسوسی سایبری به نفع دولت چین، ابتدا تصور می شد بسیاری از دولت های دنیا تحت تأثیر این تبلیغات قرار گرفته و همکاری با هواوی را به طور کامل متوقف می نمایند.

هواوی پس از انگلیس در نیوزلند هم فعال می گردد

اما روند رویدادها نشان داد که در عمل چنین چیزی رخ نمی دهد و هواوی به عنوان بزرگترین تولیدنماینده تجهیزات مخابراتی در دنیا، می تواند به فعالیت در کشورهای مختلف ادامه دهد.

نیوزلند پیش از این اعلام نموده بود که به هیچ وجه به هواوی اجازه مشارکت در طراحی و ساخت زیرساخت های خدمات نسل پنجم خود را نخواهد داد، اما به نظر می رسد شرایط در این کشور هم در حال تغییر است و نیوزلندی ها برای یافتن راهی میانه کوشش می نمایند.

نیوزلند بدون ایجاد جنجال خبری به اپراتورهای تلفن همراه این کشور چراغ سبز نشان داده تا با رعایت دغدغه های امنیتی برای استفاده از تجهیزات تولیدی هواوی با این شرکت مذاکره نمایند. به گفته اندرو بوواتر معاون شعبه هواوی در نیوزلند راه چاره انگلیس برای محدود کردن دسترسی هواوی به بخش های کلیدی شبکه مخابراتی خود راه چارهی است که در نیوزلند نیز مورد توجه قرار گرفته است. مقامات نیوزلندی فعلاً از اظهار نظر شفاف در این زمینه خودداری نموده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21428

به "هواوی پس از انگلیس در نیوزلند هم فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی پس از انگلیس در نیوزلند هم فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید