ورمزیار: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند، این تیم با استقلالِ واقعی خیلی فاصله دارد

به گزارش مجله سرگرمی، صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که تیم تحت راهنمایی آندره آ استراماچونی هنوز با استقلال واقعی، فاصله زیادی دارند.

ورمزیار: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند، این تیم با استقلالِ واقعی خیلی فاصله دارد

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: این مسابقه نتیجه خوبی برای استقلال در پی داشت و صعود به مرحله بعدی جام حذفی، نکته بسیار خوبی بود، اما تیم از لحاظ فنی خیلی قوی نبود و هنوز به زمان و تمرین بیشتری نیاز دارد.

استقلال باید بیشتر از این کار کند تا در لیگ برتر پیروز باشد.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: در نیمه اول چیزی از استقلال ندیدیم. در نیمه دوم اما مالکیت توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم، با این حال نتوانستیم به خوبی موقعیت های گلزنی طراحی کنیم. معلوم نبود که تیم می خواهد از چه راهی به گل برسد، از ارسال از جناحین یا پاس در عمق. این حملات سردرگم باعث شد استقلال زمان را از دست بدهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان به بازیکنی جدید نیاز دارند یا خیر، اعلام کرد: استقلال به هافبکی طراح نیاز دارد تا به بازی نظم دهد و حملات تیم را طراحی کند. استقلال همچنین به زمان نیاز دارد تا هماهنگ گردد و افکار استراماچونی را در تیم ببینیم. جابه جایی متعدد بازیکنان و کمبود زمان به بازیکنان اجازه نداده که به هماهنگی برسند. استقلال شدیداً به چند بازیکنی که بتوانند تیم را راه بیندازند، نیاز دارد.

ورمزیار با اشاره به تفاوت آبی پوشان با روزهای اوج شان به خبرنگاران گفت: تیم فعلی با استقلال واقعی خیلی فاصله دارد و بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند. استقلال میلیون ها طرفدار دارد که آنها منتظر بازی های خوب این بازیکنان هستند. این طرفداران با بازی های استقلال زندگی می نمایند و بازیکنان باید این مسائل را بدانند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد شاگردان استراماچونی تا اینجای فصل، امیدوارنماینده بوده است یا خیر، اعلام کرد: شکی در این نیست که استقلال از ابتدای فصل تاکنون، سیری صعودی طی نموده است. پس از اینکه در یکی دو بازی عملکرد متوسطی داشتیم، کم کم به درجه خوبی از اعتمادبه نفس رسیدیم و توانستیم سه بازی متوالی را ببریم. استقلال برای رسیدن به تیم آرمانی فاصله زیادی دارد، اما این سه پیروزی می تواند نقطه امیدی برای تیم و طرفداران باشد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شانس پیروزیت این تیم در هفته های آینده لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال در لیگ برتر، بازی های سختی پیش رو دارد که فکر می کنم اگر پیش از این دیدارها به هماهنگی لازم برسد، می توان به پیروزیت تیم امیدوار بود، اما اگر این هماهنگی تا بازی های سخت هم ایجاد نگردد و روند پیروزی های استقلال متوقف گردد، تیم دچار استرس می گردد که این برای استقلال خطرناک است.

ورمزیار درباره شعارهای طرفداران استقلال در دیدار این تیم برابر فجر سپاسی علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه گفت: فکر نمی کنم مدیران تا نیم فصل بتوانند کاری انجام دهند. قطعاً مدیریت باشگاه مشکل داشته که تیم به اینجا رسیده است. اگر مدیریت استقلال بدون مشکل بود، شاهد جابه جایی 15، 16 بازیکن نبودیم، اما مدیریت تا نیم فصل نمی تواند فعالیت خاصی انجام دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53790

به "ورمزیار: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند، این تیم با استقلالِ واقعی خیلی فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند، این تیم با استقلالِ واقعی خیلی فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید