وریا غفوری: تیم مان خیلی خوب شده و باید این روند را ادامه دهیم، در پست دفاع راست راحت تر هستم

به گزارش مجله سرگرمی، وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که نمایش این تیم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، بهترین بازی آبی پوشان بوده است.

وریا غفوری: تیم مان خیلی خوب شده و باید این روند را ادامه دهیم، در پست دفاع راست راحت تر هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، وریا غفوری پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم این مسابقه، بهترین بازی این فصل استقلال، هم از لحاظ دوندگی و هم نظم تیمی بود. تیم مان خیلی خوب شده است و باید این روند را در هفته های باقیمانده لیگ ادامه دهیم.

وی درباره درگیری لفظی خود با کرار جاسم گفت: ما با هم بگومگو نداشتیم. در یک صحنه انتظار داشتم که بازی جوانمردانه انجام دهد که این کار را نکرد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد تغییر پُست خودش در آستانه جام ملت های آسیا و اینکه ممکن است به همین خاطر، شانس حضور در این مسابقات با پیراهن تیم ملی ایران را از دست بدهد، اعلام نمود: نمی دانم چه بگویم. امیدوارم بتوانم نظر اعضای کادر فنی تیم ملی را جلب کنم، چون کوشش خود را می کنم و می توانم به تیم ملی یاری کنم.

غفوری در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در چه پستی بازی کند، توضیح داد: دفاع راست پست اصلی من است و در این پست راحت تر هستم، اما نظر سرمربی تیم مهم است. به خدا توکل می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز نتوانسته همانند فصل گذشته بدرخشد، گفت: اصلاً این موضوع را قبول ندارم و از سال گذشته هم آماده تر هستم. شما باید پاس هایی را که سال گذشته به من داده می شد، می دیدید. فصل قبل شرایط بهتری داشتم و بیشتر با یک ضربه گل می زدم یا اینکه پاس گل می دادم، اما سال جاری من باید پاس گل بدهم و جایگاهم در تیم فرق نموده است.

مدافع - هافبک تیم استقلال در این باره که آیا خط هافبک استقلال در این فصل ضعیف تر شده است یا خیر، گفت: نمی گویم ضعیف تر شده، اما سال جاری هنوز هماهنگی فصل گذشته و توانایی در حفظ توپ در سال قبل را نداریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7304

به "وریا غفوری: تیم مان خیلی خوب شده و باید این روند را ادامه دهیم، در پست دفاع راست راحت تر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: تیم مان خیلی خوب شده و باید این روند را ادامه دهیم، در پست دفاع راست راحت تر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید