پانادیچ: نکونام، درباره جاسوس جوک ساخته

به گزارش مجله سرگرمی، مربی دروازه بان های پرسپولیس می گوید: نکونام و تیمش این جوک را ساختند و خودشان هم باید درباره آن شرح بدهند. اگر از من می پرسید باید بگویم این جوک از پایه و اساس صحت ندارد.

پانادیچ: نکونام، درباره جاسوس جوک ساخته

به گزارش خبرنگاران ، علیرضا بیرانوند به دلیل همراهی تیم ملی، نمی تواند مقابل نساجی بازی کند و در دروازه پرسپولیس بایستد. این موضوع گرچه باعث نگرانی عده ای گردیده اما مربی دروازه بان های تیم سعی دارد خیال همه را بابت این موضوع راحت کند و با اطمینان از این می گوید که پرسپولیس مسئله ای بابت دروازه بان ندارد.

ایگور پانادیچ برای این ادعایش دلیل دارد و دلایلش را این طور شرح می دهد: خوشبختانه ما بهترین گلرها را در اختیار داریم و دروازه بان اول ما دروازه بان اول فوتبال ایران و تیم ملی است. امیدوارم او با همین قدرت و با همین کوشش در پرسپولیس و تیم ملی کار کند و به موفقیت هایش ادامه دهد. از طرف دیگر ما رادوشوویچ را هم در اختیار داریم که او هم این روزها در بهترین شرایط قرار گرفته است و باید صادقانه بگویم که هیچ نگرانی از بابت دروازه در پرسپولیس احساس نمی گردد.

او حتی درباره درویشوند هم می گوید: من به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس دغدغه ای از وضعیت این تیم ندارم و از طرفی هم درویشوند روند صعودی خوبی طی می نماید و هر سه دروازه بان ما خوب هستند. درویشوند هم سیر صعودی خودش را دارد و وقتی این مسئله را می بینم به آینده امیدوار می شوم. من حدود سه سالی است که با این دروازه بانان کار می کنم و روز به روز بهتر می شوند.

او معتقد است که رادوشوویچ پیش از این هم در دروازه تیم ایستاده و از این آزمون سربلند بیرون آمده: وقتی که در جام جهانی بیرانوند همراه تیم ملی بود و در تمرینات ما شرکت نمی کرد، رادوشوویچ در تمرینات عملکرد خوبی داشت و در چند بازی اول هم به خوبی از دروازه پرسپولیس حفاظت کرد. او دروازه بان شایسته ای است و الان هم در بهترین شرایط قرار گرفته است.

ماجرای شخصی که از تمرین نساجی فیلمبرداری می نموده و عده ای گفته اند از طرف برانکو بوده، پانادیچ را هم به واکنش وا می دارد. او معتقد است فرستادن فردی برای فیلمبرداری به تمرین تیم دیگر، در جهان یک مسئله طبیعی است اما برانکو این کار را ننموده. مربی پرسپولیس تأکید می نماید: نکونام و تیمش این جوک را ساختند و خودشان هم باید درباره آن شرح بدهند. اگر از من می پرسید باید بگویم این جوک از پایه و اساس صحت ندارد و ما جاسوسی به تمرینات نساجی یا هیچ تیم دیگری نفرستادیم چون نیازی به این کارها نداریم.

2 - 350

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2965

به "پانادیچ: نکونام، درباره جاسوس جوک ساخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانادیچ: نکونام، درباره جاسوس جوک ساخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید