پاکسازی سریع ریه ، در سه روز از بیماری رهایی یابید

به گزارش مجله سرگرمی، ریه ها یکی از اصلی ترین و مهمترین اندام های بدن برای زندگی هستند. این اندام ها بدون وقفه و بدون خستگی در هر لحظه از شبانه روز کار می نمایند. آن ها اکسیژن هوا را به داخل بدن می کشند و در مقابل، دی اکسید کربن فراوری شده از متابولیسم بدن را به سمت بیرون راهنمایی می نمایند. تمام آلودگی ها و عفونت هایی که در بدن ما به وجود می آیند، توسط مخاط ریه جذب می شوند و به وسیله عطسه یا سرفه از بدن خارج می گردند. ریه ها مسئولیت بسیاری دارند و در حفظ عملکرد درست سایر اندام های دیگر بدن نیز نقش کلیدی ایفا می نمایند. از این رو، اختلال در ریه ها و ایجاد مشکل در آن ها ممکن است صدمات بسیاری را به ما وارد کند. برای جلوگیری از بروز مسائل ریوی باید از ریه ها خوب مراقبت نموده و از انجام کارهایی که باعث آسیب به آن ها می گردد، خودداری نماییم. تغذیه مناسب، ورزش، نوشیدن آب کافی و پرهیز از دخانیات از جمله کارهایی است که می توانیم برای داشتن یک ریه سالم انجام دهید. در این بخش قصد داریم در خصوص سم زدایی ریه ها صحبت کنیم. اگر سیگار می کشید یا دچار تنگی نفس هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با روش هایی برای پاکسازی سریع ریه آشنا شوید.

پاکسازی سریع ریه ، در سه روز از بیماری رهایی یابید

استفاده از مواد طبیعی برای سم زدایی

سیگار کشیدن یکی از مهمترین عواملی است که می تواند ریه ها را دچار آسیب نموده و عملکرد آن ها را مختل سازد. سیگار فقط فرد سیگاری را درگیر نمی نماید، بلکه تمام اطرافیان وی را دچار مشکل می نماید. البته این وضعیت بستگی به مکانیسم دفاعی بدن دارد، یعنی ممکن است فردی سال ها سیگار بکشد اما ریه هایش سالم بوده و مسئله ای نداشته باشند. در هر حال اگر فردی سیگاری هستید یا در کنار یک فرد سیگاری زندگی می کنید، می توانید با استفاده از پاکسازی سریع ریه، ریه های خود را پاک نمایید. زنجبیل، زردچوبه، چای سبز، سیر، سبزیجات تیره رنگ، ویتامین سی از جمله مواد غذایی هستند که در سم زدایی ریه به صورت طبیعی یاری می نمایند. در اینجا ما یک سم زدایی سه روزه را با استفاده از مواد غذایی طبیعی و میوه ها آورده ایم که پیشنهاد می کنیم، مطالعه نموده و انجام دهید.

سم زدایی سه روزه

سم زدایی ریه ها در سه روز انجام می گردد:

روز اول: قبل از اینکه بخوابید، یک فنجان چای گیاهی بنوشید. چای گیاهی باعث می گردد تا سموم روده از بین برود و از یبوست نیز پیشگیری می نماید.

روز دوم: قبل از خوردن صبحانه، آب دو عدد لیمو را با 300 میلی لیتر آب ترکیب نموده و نوش جان نمایید. آب لیمو سرشار از آنتی اکسیدان هست. آنتی اکسیدان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در نهایت اندام های تنفسی را سم زدایی می نماید. می توانید به جای آب لیمو از آب گریپ فروت یا آناناس نیز استفاده نمایید.

در فاصله بین خوردن صبحانه و ناهار نیز یک لیوان آب هویج بخورید.

روز سوم: قبل از اینکه بخوابید، 400 میلی لیتر آب آلبالو بنوشید. آلبالو دارای نوعی آنتی اکسیدان بوده که با عفونت ها مبارزه نموده و تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39218

به "پاکسازی سریع ریه ، در سه روز از بیماری رهایی یابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی سریع ریه ، در سه روز از بیماری رهایی یابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید