پروژه مسکونی کوی کوثر اراک ظرفیت گسترش تا 9000 واحد را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا تابش صبح پنجشنبه در جریان افتتاح 528 واحد مسکونی اقشار کم درآمد کوی کوثر اراک در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد افتتاح 538 واحد مسکن اقشار کم در آمد در شهر اراک بودیم که در 9 بلوک احداث شده است.

پروژه مسکونی کوی کوثر اراک ظرفیت گسترش تا 9000 واحد را دارد

وی اضافه نمود: این پروژه و همه امکانات شهری این محدوده، از محل اعتبارات بنیاد مسکن و بدون صرف ریالی از اعتبارات دولتی احداث شده است. همه پروژه های مسکن حتی برای کم درآمد ها بایستی توجیه اجرایی و درون زایی اقتصادی داشته باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان نمود: امکانات دیگر این پروژه مانند مسجد، مدرسه و ... احداث شده و یا در دست احداث است و با استانداری مرکزی رایزنی شده تا زمین های مجاور این پروژه به منظور گسترش آن تا سقف هشت یا 9هزار واحد در اختیار گذاشته گردد.

تابش خاطرنشان ساخت: همچنین می توان در این محدوده فراوری انرژی پاک و خورشیدی، بهره گیری از پساب تصفیه شده برای فضای سبز و... را برقرار کرد و در حقیقت به دست خود مردم این منطقه اداره و مدیریت گردد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور توضیح داد: در این پروژه از مصالح بتونی و قالب های تونلی استفاده شده و از نظر سازه ای مستحکم است و جا دارد که از مسئولان استانی بنیاد مسکن در این استان و کل کشور به خاطر این زحمات قدردانی گردد.

وی ادامه داد: امید است مسئولان یاری نمایند تا پروژه هایی از این دست در سطح کشور، بیشتر به اجرا برسند. این پروژه ها به صورت فاز به فاز پیگیری می شوند و سهمی از اعتبارات دولتی ندارند و مقرر است که استمرار یابند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13249

به "پروژه مسکونی کوی کوثر اراک ظرفیت گسترش تا 9000 واحد را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مسکونی کوی کوثر اراک ظرفیت گسترش تا 9000 واحد را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید