پینگ پنگ بازان جوان ایران فردا به مصاف نیوزلند می روند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جوانان دنیا از فردا یکشنبه در بندیگو استرالیا و با حضور 16 تیم برتر دنیا شروع می گردد. چین، چین تایپه، ژاپن و فرانسه از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند که به دلیل رنکینگ بالا، بدون انجام دیدارهای مقدماتی در جدول هشت تیمی این رقابت ها قرار گرفته اند.

پینگ پنگ بازان جوان ایران فردا به مصاف نیوزلند می روند

بر این اساس دیدارهای مقدماتی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی دنیا، با حضور هشت تیم و از جمله ایران برگزار می گردد. این اولین حضور پینگ پنگ بازان جوان ایران در مسابقات تیمی قهرمانی دنیا به حساب می آید.

تیم تنیس روی میز جوانان ایران برای شرکت در این رقابت ها با ترکیب امین احمدیان، امیر رضا عباسی، حمید شمس و آریا امیری و با راهنمایی میعاد مکیف عازم استرالیا شده است. محمدرضا میرالماسی نیز سرپرست تیم اعزامی است.

مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان دنیا در چهار گروه برگزار می گردد. قرعه کشی این رقابت ها صورت گرفته و بر اساس آن، تیم ایران در گروه سوم با روسیه و نیوزلند همگروه شده است.

گروه بندی مسابقات تنیس روی میز تیمی جوانان دنیا به توضیح زیر است:

گروه A: هند، آلمان، آرژانتین گروه B: رومانی، لهستان، برزیل گروه C: روسیه، ایران، نیوزلند گروه D: آمریکا، سنگاپور، استرالیا

طبق برنامه اعلام شده، تیم تنیس روی میز جوانان ایران فردا یکشنبه اولین دیدار خود در رقابت های تیمی قهرمانی دنیا را برابر نیوزلند برگزار می نماید و دوشنبه هم به مصاف روسیه می رود.

در سرانجام دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز تیمی جوانان دنیا، تیم های اول راهی مرحله یک چهارم می شوند و تیم های دوم و سوم هم برای کسب رده های نهم تا دوازدهم با یکدیگر رقابت می نمایند.

ایران که اولین حضور در رقابت های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جوانان دنیا را تجربه می نماید برای صعود از گروه سوم کار سختی در پیش دارد. روسیه رقیب اصلی ایران برای صعود به حساب می آیند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7353

به "پینگ پنگ بازان جوان ایران فردا به مصاف نیوزلند می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینگ پنگ بازان جوان ایران فردا به مصاف نیوزلند می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید